ginekgfl/ ZEG HET UW AFNEMERS Heineken rondjes, een bij uitstek recreatiegericht produkt. Makkelijk mee te nemen, geen breuk, snel gekoeld en geen opener nodig. Daarom ideaal bij watersport of kamperen, na een boswandeling of op het strand. En voor de handel? Geen retouremballage, wel besparing van opslag- en transportkosten. Nieuwe afzetmogelijkheden én een aantrekkelijke winstmarge. Zorg dat uw afnemers een flinke voorraad hebben en die ook aan hun klanten tonen. U zult eens zien: er zit muziek in de recreatie! De waarde van recreatie en vakantie zich vrij voelen, de ontspanning sluit nauw aan bij het drinken van Heineken. Immers, even rustig zit ten en ontspannen, heeft in het klein dezelfde psychologische betekenis als een dag vakantie. Bovendien is bier bij uitstek een symbool voor samenzijn en gezelligheid. Heineken heeft deze betekenis sterker dan welk merk ook; bijna de helft van alle Nederlanders vereenzelvigt Heineken met gezelligheid. Daarnaast geeft Heineken u de ondersteuning van een sterke internationale faam. Omdat ons bier het grootste exportmerk ter wereld is, kiezen buitenlandse bezoekers altijd graag Heineken en her nieuwen onze eigen toeristen de kennismaking met Heineken in de meeste vakantielanden. Verbaas u daarom niet dat Heineken exclusief geschonken wordt in de eerste klas van de KLM, of dat het aantal bezoekers aan de Heineken brouwerijen thans de 100.000 per jaar nadert! Maak gebruik van deze voorkeur! Haak in op de recreatie. Zet uw display in de komende maanden in het teken van de vrije tijd (voetbal, voorjaar, vakantie etc.). En besteed vooral zorgvuldige aandacht aan de presentatie van Heineken rondjes. Maak er een grote en aantrekkelijke, ,,bij-de-tijdse" display van. Onmiskenbare verkoopargumenten: SNEL GEKOELD, GEMAKKELIJK TE OPENEN, ONBREEKBAAR EN GEEN STATIEGELD. 11

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Het meest getapt | 1969 | | pagina 11