ginekgfl/
ZEG HET UW AFNEMERS
Heineken
rondjes, een
bij
uitstek
recreatiegericht
produkt.
Makkelijk mee te nemen,
geen breuk,
snel gekoeld en
geen opener nodig.
Daarom ideaal
bij watersport
of kamperen,
na een
boswandeling
of op het
strand.
En voor
de handel?
Geen retouremballage,
wel besparing van
opslag- en
transportkosten.
Nieuwe afzetmogelijkheden
én een aantrekkelijke
winstmarge.
Zorg dat uw afnemers
een flinke voorraad
hebben en die ook
aan hun klanten tonen.
U zult eens zien:
er zit muziek
in de
recreatie!
De waarde van recreatie en vakantie zich vrij voelen, de ontspanning
sluit nauw aan bij het drinken van Heineken. Immers, even rustig zit
ten en ontspannen, heeft in het klein dezelfde psychologische betekenis
als een dag vakantie. Bovendien is bier bij uitstek een symbool voor
samenzijn en gezelligheid. Heineken heeft deze betekenis sterker dan welk
merk ook; bijna de helft van alle Nederlanders vereenzelvigt Heineken
met gezelligheid. Daarnaast geeft Heineken u de ondersteuning van een
sterke internationale faam. Omdat ons bier het grootste exportmerk ter
wereld is, kiezen buitenlandse bezoekers altijd graag Heineken en her
nieuwen onze eigen toeristen de kennismaking met Heineken in de meeste
vakantielanden. Verbaas u daarom niet dat Heineken exclusief geschonken
wordt in de eerste klas van de KLM, of dat het aantal bezoekers aan de
Heineken brouwerijen thans de 100.000 per jaar nadert! Maak gebruik
van deze voorkeur! Haak in op de recreatie. Zet uw display in de komende
maanden in het teken van de vrije tijd (voetbal, voorjaar, vakantie etc.).
En besteed vooral zorgvuldige aandacht aan de presentatie van Heineken
rondjes. Maak er een grote en aantrekkelijke, ,,bij-de-tijdse" display van.
Onmiskenbare verkoopargumenten: SNEL GEKOELD, GEMAKKELIJK TE
OPENEN, ONBREEKBAAR EN GEEN STATIEGELD.
11