tir/acRNUE I SCHEMA HEINEKEN PRESENTATIE bij Coöperatie Roermond HANDEL NAAR INDUSTRIE onze grootste vestiging, die jammer genoeg door verdere uitbreidingswerk zaamheden niet geheel toonbaar was. Niettemin luisterden de heren met veel belangstelling naar uiteenzettin gen over Heineken als concern en over onze commerciële activiteiten in de horeca- en huisverbruiksector, respectievelijk gegeven door de heren mr. C. H. W. d'Artillac Brill, mr. N. de Vries en H. Kuikman. Daarna bezichtigden ze de afdelingen van de brouwerij, waaraan niet „gesleuteld" werd, met name de nieuwe, grote bottelarij. Een gezamen lijke maaltijd, die bijzonder geani meerd verliep, besloot het gewaar deerde bezoek. Het gezelschap vóór het ontvangstgebouw. Gedurende de periode van 21 oktober tot en met 2 november jl. hebben alle filialen van Coöperatie Midden-Limburg deel genomen aan een activiteit, waarbij speciale aandacht aan Heineken bier werd geschonken. Tijdens deze actie bezochten de heren Derksen (Coöperatie) en Baade (Heineken) alle deel nemende filialen. Hetgeen tij dens deze bezoeken het meest opviel, was het geweldige en thousiasme, dat door alle chefs en personeelsleden getoond werd. In vrijwel alle filialen was een goedverzorgde Heineken dis play aanwezig. Bovendien wa ren er enkele zaken, die op zeer originele wijze Heineken bier gepresenteerd hadden, zo als de filialen Sevenum, Blerick en Meyel. Wat de heer Bruinen, chef te Meyel, gepresteerd had, kunt u op de hierbij geplaatste foto zien. De Stichting van de Arbeid heeft aan het bedrijfsleven het onderstaande vakantieschema voor 1969 aanbevolen: 30 juni t/m 12 juli: het westen van Nederland (Noord- en Zuid- Holland, alsmede Gelderland ten noorden en westen van de rivieren) plus de metaalin dustrie. 14 t/m 26 juli: het gedeelte van Nederland bezuiden de grote rivieren (Noord-Brabant, Lim burg en Zeeland). 28 juli t/m 9 augustus: het oos ten en noorden van Nederland plus de bouw- en nevenbedrij- ven en de textielindustrie. De Commerciële Club van Emmeloord, hoofdplaats van de Noord-Oostpolder, maakt er een gewoonte van een of twee keer per jaar een excursie te ondernemen naar een bedrijf buiten de eigen sfeer. Dat verruimt de blik en het bevordert de onderlinge band. In het afgelopen najaar was de consumptiegoederenindustrie aan de beurt, met als representant Heineken 's-Hertogenbosch. Een twintigtal leden van de Club, vooraanstaande zakenlieden uit de Noord-Oostpolder, kwam op 21 november 1968 aan bij

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Het meest getapt | 1969 | | pagina 18