STEEDS NIEUWERE VORMEN -i&am- -B& - Wz,"A~ V' De levende have in onze stand trok veel bekijks. Op 20 en 21 augustus jl. organiseerde N.V. Verduyn, A O grossierderij in Hoofddorp, een produktenshow, die in het teken stond van een geheel nieuwe vorm van presentatie, afgestemd op de veranderende koopgewoon ten van de consument. Deze zoekt namelijk niet alleen naar de mogelijkheid zoveel mogelijk artikelen tegelijk, dat wil zeggen „onder één dak", te kunnen kopen, maar is evenzeer gevoelig voor een presentatie, die is afgestemd aan de sfeer rond het produkt. Bovendien bevordert deze sfeer de spontane aankoop van juist die produkten, waarvoor geen directe koopbehoefte bestaat. Bij binnenkomst werden de bezoekers direct geconfron teerd met een typisch Oosterse sfeer (zie de foto's), die werd geaccentueerd door de aanwezigheid van een levensechte aap en twee dito papegaaien. In deze om geving werden de winkeliers ontvangen door Conimex en Heineken, die de gasten onthaalden op een proeve van hun produkten, waarmee tevens nog eens tastbaar de aandacht werd gevestigd op het belang van de verkoop van rijsttafelprodukten en bier aan een en dezelfde con sument. Met deze nieuwe opzet heeft N.V. Verduyn het belang van een goede, actuele vorm van presentatie voor haar relaties en daarmee in feite voor de gehele detail handel nog eens duidelijk onderstreept. Overzicht van de Heineken stand, een bijzonder kleurrijk geheel, dat wij u heiaas slechts in zwart/wit kunnen tonen. Tijdens de beurs was de voorgrond gevuld met gezellige zitjes.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Het meest getapt | 1968 | | pagina 17