DE iptER EN HET HEINEKEN ÉÜNDJE Neem handige rondjes men! (S| Vroom Dreesmann, Amstelveen Redacteur W. J. Bruggeman, Public relations, Postbus 455, Rotterdam, telefoon 114500. Galeries Modernes, Utrecht In onze vorige editie vestigden wij uw aandacht op de grote verkoopkansen, speciaal in het seizoen, voor de Hei- neken Rondjes: Heineken Rondjes is de blikver pakking van ons Pilsener bier. Het Rondje is voorzien van een liftop, dus geen opener nodig. Verpakt in acht setjes van drie stuks; consumentenprijs: drie Rondjes voor 1,95. Er zitten 24 Rondjes in een omdoos, die door middel van een „ritssluiting" gemakkelijk te openen is. Vakantiegangers, kampeerders en dagjesmensen vormen een steeds gro ter wordende groep consumenten, die door de toegenomen welvaart snel „in" is voor dit soort artikelen. Om nog even de bijzondere voordelen van de Heineken Rondjes in herinne ring te brengen: Voor u: lagere transportkosten. besparing magazijnruimte. geen behandeling van ledige embal lage. geen breuk. betere display-mogelijkheden. En voor de consument: geen retour-emballage. handig in de ijskast. snelle koeling. geen breukrisico. gemakkelijk mee te nemen. geen opener nodig. Galeries Modernes, Utrecht Bij Galeries Modernes in Utrecht pakte men de verkoop van Heineken bier fors aan. Vooral het Heineken Rondje „kreeg de ruimte", zoals de foto's 1 en 2 duidelijk laten zien. Door deze royale uitstalling werden in korte tijd zeer vele setjes verkocht. Foto 2 geeft nog een beeld van de bij zondere flessenuitstalling. Ook Vroom Dreesmann, Amstel veen, bracht naast het flessenbier het Heineken Rondje op duidelijke wijze naar voren (foto 3 en 4). De verkoop resultaten waren zeer bevredigend. Vroom Dreesmann, Amstelveen

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Het meest getapt | 1966 | | pagina 5