DIEPZEEDUIKER IN DIERGAARDE BLIJDORP In het middelpunt van de belangstelling HET MEEST GETAPTE In de wandelgang achter het toneel in de Rivierahal van Diergaarde Blijdorp te Rotterdam bevindt zich een Heineken vitrine, die onlangs een zeer bijzondere inhoud kreeg. Door een van onze ver tegenwoordigers, de heer Vleghert, werd op knappe wijze een diepzeeduiker in de vitrine aangebracht, die zoals u ziet in plaats van op zuurstof op Heineken bier „loopt". De duizenden bezoekers zowel van de dierentuin als van de talrijke evenementen, die in de Rivierahal ge houden worden, staan even met plezier stil bij de vitrine om daarna hun weg te vervolgen naar het restaurant, waar het meest getapte bier wordt geschonken. Bladerend door dit nummer zult u op verscheidene bladzijden uitin gen en afbeeldingen aantreffen van wat wij zouden willen samenvat ten als de presentatie van ons pro- dukt. Zij vormen een greep uit de vele activiteiten die in de afge lopen tijd door en bij onze relaties ontwikkeld zijn. Voorlichtings avonden, verkoop- en etalagewed strijden evenals bijzondere blik vangers en bijvoorbeeld het op het juiste moment pousseren van het Heineken Rondje. Deze activiteiten, in het voorsei zoen tentoongespreid, hebben on getwijfeld hun vruchten afgewor pen. Maar in welk seizoen ook, het moderne verkoopprincipe blijft steeds hetzelfde: ZIEN DOET KOPEN! Eén voorbeeld ter illustratie. Op vakantie in Italië bestelden wij in een restaurant één blik in de drankenkaart was voldoende Heineken bier. Nauwelijks stond daar ons pilsje te parelen, het flesje met het bekende etiket ernaast, of van een naburig tafeltje klonk uit de mond van enkele Amerikaanse militairen op het zien van ook hun bier: Heineken hier!" Wij wensen u een goede bierver koop. In elk seizoen!

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Het meest getapt | 1966 | | pagina 3