Supers ontmoetten elkaar op het voetbalveld hollandais FOTOWEDSTRIJD „HEINEKEN IN HET BUITENLAND'' 'n Glaasje bier met een vlieg erin Begin juni speelde zich op het ge meentelijke sportpark „Prinses Irene" in Rijswijk een vreedzame en sportie ve strijd af, toen de medewerkers van de verschillende filialen van Albert Heyn, Co-op, Galeries Modernes uit Rijswijk en Den Haag, met als vierde deelnemer een Heineken elftal, op het voetbalveld eikaars krachten maten. Het doel van deze sportontmoeting was het onderling contact te verstevi gen en de band met Heineken wat nauwer aan te halen. De ongeveer tweehonderd supporters zagen spannende wedstrijden, die ten slotte drie van de vier partijen een gelijk aantal punten opleverden. Vol gens afspraak werd daarna via straf schoppen uitgemaakt wie zich win naar mocht noemen. Het elftal van Co-op plaatste de meeste treffers en won daarmee de wisselprijs, een tinnen Aanvoerder Schuiten, Co-op (midden) met scheidsrechter Schapendonk en de Heineken aanvoerder Knoester. bierpul, gemonteerd op een miniatuur pallet. De tweede en derde plaats wa ren voor respectievelijk Heineken en Albert Heyn, terwijl het team van Galeries Modernes de rij sloot. De sportavond werd besloten met een supergezellig samenzijn. Co-op maakt in de wedstrijd tegen Heineken het eerste doelpunt via een strafschop. Voor zover u nog niet met vakantie bent geweest, willen wij nog even uw aandacht vestigen op de fotowedstrijd die wij in het begin van het jaar aankondigden. Deze fotowedstrijd is bedoeld voor alle lezers van dit blad. Als u naar het buitenland gaat, uw camera meeneemt en uw ogen goed de kost geeft, maakt u al een goede kans op het winnen van een van de fraaie prijzen. U moet daar natuurlijk ook iets voor doen, namelijk foto's ma ken, mooie foto's, van Heineken reclame-uitingen in het buitenland. Voor de beste resultaten stellen wij drie hoofdprijzen ten bedrage van 75,50,en 25,alsmede enkele kleinere prijzen in natura be schikbaar. Voor de in te zenden foto's geldt het volgende: Zwart/ wit foto's: formaat minimum 9x12 cm, maximum 13 x 18 cm. Kleurenfoto's: ook het negatief inzenden. Kleurendia's: dienen van naam en adres voorzien te zijn. Alle opnamen zullen door de jury als zwart/wit foto's beoordeeld worden. Daartoe zullen wij de ingezonden kleurenfoto's en -dia's in zwart/wit laten afdrukken. Voorts verzoeken wij de deelnemers de plaats, waar zij het Heineken reclame-object gefotografeerd hebben, zo nauwkeurig mogelijk te omschrijven. De sluitingstermijn is verlengd tot 31 oktober 1966. Inzendingen, goed verpakt en van naam en adres voor zien, te richten aan: Redactie Het meest getapt. Postbus 455, Rotterdam (Uit „Televizier"): Jean-Pierre Vaillard, schrijver van „Je vous salue, mesdames", vertelt: „In elk land rea geert men anders, wanneer men merkt dat de kelner een glas bier heeft gebracht met een vlieg erin. De Spanjaard staat trots op, betaalt en verdwijnt zonder iets te zeggen. De Fransman roept zijn tafelburen tot getuige, schreeuwt tegen alle kelners en maakt, kortom, een vreselijk misbaar. De Engelsman giet zonder een spier te vertrekken het glas leeg en bestelt een nieuw. De Rus let niet op en gulpt het bier met vlieg en al naar binnen. De Chinees tenslotte gooit het bier weg en eet de vlieg op." (En wat zou, zo vragen wij ons af, de Nederlander doen? Red. H .m.g.).

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Het meest getapt | 1966 | | pagina 16