an Dijken N.V. te Assen
FOTOWEDSTRIJD
„HEINEKEN IN HET BUITENLAND"
-if
HOLLANDAISB
airaïB
Voor de in te zenden foto's geldt het volgende:
Zwart/wit foto's: formaat minimum 9x12 cm,
maximum 13 x 18 cm.
Kleurenfoto's: ook het negatief inzenden.
Kleurendia's: dienen van naam en adres voor
zien te zijn.
Alle opnamen zullen door de jury als zwart/wit
foto's beoordeeld worden. Daartoe zullen wij de
ingezonden kleurenfoto's en -dia's in zwart/wit
laten afdrukken. Voorts verzoeken wij de deel
nemers de plaats, waar zij het Heineken reclame
object gefotografeerd hebben, zo nauwkeurig mo
gelijk te omschrijven. De sluitingstermijn voor
deze Heineken fotowedstrijd is 30 september 1966.
Inzendingen, goed verpakt en van naam en adres
voorzien, te richten aan:
Redactie Het meest getapt. Postbus 455, Rotter
dam.
Wij wensen u alvast een prettige vakantie met
goed fotoweer en mooie onderwerpen!
11
In onze vorige uitgave plaatsten wij een foto,
door een van onze afnemers, de heer P. de Wit,
tijdens zijn vakantie in het buitenland gemaakt.
Dat bracht ons op de gedachte voor het komende
seizoen een fotowedstrijd voor de lezers van dit
blad uit te schrijven. Welnu, het is zover. Al
schrijven we januari, u heeft waarschijnlijk de
plannen voor uw vakantie van dit jaar al ge
maakt. Als u naar het buitenland gaat, uw
camera meeneemt en uw ogen goed de kost geeft,
maakt u al een goede kans op het winnen van
een van de fraaie prijzen. U moet daar natuur
lijk ook iets voor doen, namelijk foto's maken,
mooie foto's, van Heineken reclame-uitingen in
het buitenland. Voor de beste resultaten stellen
wij drie hoofdprijzen ten bedrage van 75,
50,en 25,alsmede enkele kleinere prij
zen in natura beschikbaar.
Vanzelfsprekend is de introductie van het nieuwe
systeem bij de afnemers van de N.V. Van Dijken zorg
vuldig voorbereid. Behalve een duidelijke persoonlijke
voorlichting waarbij een film als hulpmiddel werd ge
bruikt, zijn ook voorzieningen getroffen voor goede toe
gangspaden naar magazijn of winkel van de afnemer.
Dat het systeem in de smaak is gevallen bij de klanten
wordt wel bewezen door het feit dat niet een van hen
terug wil naar de oude methode.
Voor het aanschaffen van vrachtauto's met laadklep
en een aantal combi's wordt uiteraard een forse in
vestering gevraagd, doch men verwacht deze investering
in ongeveer drie jaar terug te verdienen uit besparingen.
Naar wij vernamen is het systeem ook reeds bij enige
andere groothandelsbedrijven in gebruik.
Bijgaande foto's geven een indruk van de hydraulische
laadklep, van de constructie van een combi en van de
wijze van belading van de vrachtauto.
Tenslotte kan de combi zonder meer in de laadruimte van de vracht
auto gereden worden.