ZICHTBARE VOORRAAD PRIKKELT TOT KOPEN! dacht van het publiek wordt gebracht, een zeer grote verkoop bereikt kan worden. Een voorbeeld daarvan is de speciale bokbieruitstalling bij Albert Heyn, Osdorperplein, Amster dam (zie de foto). Uit deze display, die door Heineken met een grote bok en een dito glas was „aangekleed", is zeer veel verkocht. Dit was ook het dienstelijk werk voor de bewuste groothandel door op gezette tijden aanwezig te zijn in de Heineken bier Vroom Dreesmann, Hoorn afdeling, de voorraad zo aantrekke lijk mogelijk op te stellen, de winke lier nuttige aanwijzingen te verstrek ken voor de verkoop van ons bier en zo meer. Een en ander vond enige tijd geleden onder andere plaats op een verkoopdag bij de zelfbedie ningsgroothandel Van Bladeren N.V. in Amsterdam. geval bij de bieruitstallingen, die bij Vroom en Dreesmann in Amstelveen, Alkmaar en Hoorn opgesteld stonden. Zichtbare voorraad prikkelt tot ko pen en dat is ook van toepassing op de uitstallingen bij de zelfbedienings groothandel. Zonder afbreuk te doen aan het principe „duidelijk uitstallen en de klant in vrijheid laten kopen", doen onze vertegenwoordigers ver- Een aantrekkelijke bieruitstalling (ook bij de zelfbedieningsgroothandel!), was te zien op de verkoopdag van de N.V. Van Bladeren te Amsterdam. Vroom Dreesmann, Alkmaar De speciale bokbieruitstalling bij Albert Heyn, Osdorperplein, Amsterdam,. Ruime, zichtbare voorraad, aantrekkelijk uitgestald! In de afgelopen maanden is wederom bewezen, dat, wanneer Heineken bier op attractieve wijze onder de aan- Vroom Dreesmann, Amstelveen

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Het meest getapt | 1965 | | pagina 12