"Het gaat om verbondenheid
tussen mensen in de beste vorm:
de meest onvergetelijke vorm"
MERKCAMPAGNE AMSTEL
ONVERGETELIJKE TIJD
THE MAKING OF: IMPRESSIE VAN DE SHOOT
te zien zijn van hoe Amstel bier 'Onvergetelijk Bier' is geworden en worden
mensen aangespoord hun onvergetelijke biermomenten te delen. Reinoud:
"Of we nodigen ze uit bepaalde wensen te uiten, waarbij we kunnen helpen
die tot stand te brengen. Uiteraard gaan we ook rondom De Vrienden van
Amstel LIVE! - in januari - een handje helpen om zoveel mogelijk Amstel
bier 'Onvergetelijk Bier' te laten worden."
De eerste drie maanden van de campagne wordt Amstel en haar nieuwe
boodschap daarmee direct op de kaart gezet. Maar ook aan de verdere
toekomst is gedacht; de komende jaren gaat het merk effectief inzetten in
de horeca en sales. "Het is een rijk concept, dat we met Amstel de komende
jaren verder gaan uitbouwen," besluit Jetske. "Ons doel is dat de zin 'Dat
zou zomaar Onvergetelijk Bier kunnen worden' écht gaat leven onder de
doelgroep. We gaan de boodschap dan ook communiceren op plekken dicht
bij het product, bijvoorbeeld op krat, vilt en vrachtwagens." De nieuwe
campagne brengt Amstel zo weer letterlijk en figuurlijk 'dichtbij' haar drin
kers. Het gaat zorgen voor een lach en een positief gevoel en, als het even
kan, dienen als inspiratie om zo vaak mogelijk onvergetelijke momenten te
beleven met elkaar. "We hebben om ons heen nu al zoveel positieve reacties
gehoord," besluit Reinoud. "Er zijn al talloze voorbeelden van 'Onvergetelijk
Bier' de revue gepasseerd. Dat geeft ons het vertrouwen dat we met Amstel
weer een onvergetelijke tijd tegemoet te gaan."
8 heineken NL magazine download nu de app-versie van hnl magazine