"Het gaat om verbondenheid tussen mensen in de beste vorm: de meest onvergetelijke vorm" MERKCAMPAGNE AMSTEL ONVERGETELIJKE TIJD THE MAKING OF: IMPRESSIE VAN DE SHOOT te zien zijn van hoe Amstel bier 'Onvergetelijk Bier' is geworden en worden mensen aangespoord hun onvergetelijke biermomenten te delen. Reinoud: "Of we nodigen ze uit bepaalde wensen te uiten, waarbij we kunnen helpen die tot stand te brengen. Uiteraard gaan we ook rondom De Vrienden van Amstel LIVE! - in januari - een handje helpen om zoveel mogelijk Amstel bier 'Onvergetelijk Bier' te laten worden." De eerste drie maanden van de campagne wordt Amstel en haar nieuwe boodschap daarmee direct op de kaart gezet. Maar ook aan de verdere toekomst is gedacht; de komende jaren gaat het merk effectief inzetten in de horeca en sales. "Het is een rijk concept, dat we met Amstel de komende jaren verder gaan uitbouwen," besluit Jetske. "Ons doel is dat de zin 'Dat zou zomaar Onvergetelijk Bier kunnen worden' écht gaat leven onder de doelgroep. We gaan de boodschap dan ook communiceren op plekken dicht bij het product, bijvoorbeeld op krat, vilt en vrachtwagens." De nieuwe campagne brengt Amstel zo weer letterlijk en figuurlijk 'dichtbij' haar drin kers. Het gaat zorgen voor een lach en een positief gevoel en, als het even kan, dienen als inspiratie om zo vaak mogelijk onvergetelijke momenten te beleven met elkaar. "We hebben om ons heen nu al zoveel positieve reacties gehoord," besluit Reinoud. "Er zijn al talloze voorbeelden van 'Onvergetelijk Bier' de revue gepasseerd. Dat geeft ons het vertrouwen dat we met Amstel weer een onvergetelijke tijd tegemoet te gaan." 8 heineken NL magazine download nu de app-versie van hnl magazine

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2014 | | pagina 8