2014: een goed jaar! 'Alleen samen gaan we onze doelstellingen halen en wordt de nieuwe Visie werkelijkheid" COLUMN COLOFON UITGEVER HEINEKEN NEDERLAND HOOFDREDACTIE LISA VAN DER HEIJDEN REDACTIERAAD I ELMER ALTENA, JELENA OBRADOV, FLOOR VAN GRIENSVEN, MISCHA LIEFFERING, BOB HOBEIJN, NIENKE KOOISTRA, RUUD VAN KLOOSTER, HARRY WERKMAN CONTENT ARTWORK HEAD OFFICE NL, PARTOFSANOMA LIMONA COACHING COMMUNICATIE, STROOKS BEELD DE BEELDREDAKTIE, ROGER DOHMEN, HENK DE GRAAF, ROB KOERS, MAJEL VAN DER MEULEN, RICK RIJSHOUWER, GEERT SNOEDER, CORNE VAN DER STELT, E.A. DRUK DRUKKERIJ DE BINK, LEIDEN REDACTIEADRES REDACTIE HEINEKEN NL MAGAZINE, POSTBUS 530, 2380 BD ZOETERWOUDE, KAMER 1.455, REDACTIE@HEINEKEN.NL OPLAGE 9.000 EXEMPLAREN NIETS UIT DEZE UITGAVE MAG WORDEN OVERGENOMEN OF VERMENIGVULDIGD ZONDER VOORAFGAANDE SCHRIFTELIJKE TOESTEMMING VAN DE UITGEVER. We zijn alweer aan het einde van het jaar, een mooi moment om terug te kijken met een mooi glas bier aan de bar van een schitterend horeca bedrijf. Tevens liggen de ambitieuze plannen voor komend jaar al weer klaar. We hebben als HNL organisatie een prima prestatie geleverd in 2014! Met mooie campagnes, innovaties en met hard werken hebben wij veel bereikt (p. 16-19Een groot compliment aan alle collega's voor de inzet en de behaalde resultaten. Ook in 2015 zal er weer een topprestatie moeten worden geleverd. We gaan met de nieuwe Visie 'In Ieders Glas, In Ieders Hart' van start. De Visie geeft een duidelijke richting aan onze organisatie. Met de oude hebben we veel succes behaald en met de nieuwe gaan we dat ook doen. In de speciale editie van HNL Magazine kun je meer lezen over de Visie en de strategieën die zijn geformuleerd*. Zo zul je zien dat innovatie cruciaal is voor HEINEKEN Nederland om te groeien. In 2015 zien wederom diverse nieuwe producten en campagnes het levenslicht. In deze editie kun je meer lezen over onze nieuwste innovatie, Brand India Pale Ale (p. 12). Daarnaast zijn wij begin december gestart met een nieuwe Amstel campagne (p. 6), Onvergetelijk Bier. En dat is precies waar wij voor staan. We wil len onvergetelijke momenten creëren voor onze consumenten en daarmee 'In Ieders Hart en In Ieders Glas' komen. Om topprestaties te kunnen leveren zal de strategie Organize2Win een belang rijke rol spelen. 'Hokjes'-cultuurpast daar niet in. Samenwerken en elkaar vertrouwen wordt des te belangrijker. Tussen afdelingen en binnen afdelingen. Om dat te bereiken hebben we jouw energie keihard nodig. Want alleen samen gaan we onze doelstellingen halen. Samen wordt de nieuwe Visie werkelijkheid. Geniet van de feestdagen en van jullie dierbaren. Een mooie tijd om de accu weer op te laden en te gaan WINNEN! Jeroen Corver Directeur Groothandel Papier van verantwoorde herkomst FSC® C022586 Waar je dit icoontje ziet, kun je in de applicatie versie van HNL Magazine een video zien. De Special wordt met deze editie meegestuurd naar alle medewerkers van HEINEKEN Nederland. download nu de APP-VERSIE van HNL magazine heineken NL magazine 3

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2014 | | pagina 3