2014: een goed jaar!
'Alleen samen
gaan we onze
doelstellingen
halen en wordt
de nieuwe Visie
werkelijkheid"
COLUMN
COLOFON
UITGEVER
HEINEKEN NEDERLAND
HOOFDREDACTIE
LISA VAN DER HEIJDEN
REDACTIERAAD
I ELMER ALTENA, JELENA
OBRADOV, FLOOR VAN
GRIENSVEN, MISCHA
LIEFFERING, BOB HOBEIJN,
NIENKE KOOISTRA, RUUD VAN
KLOOSTER, HARRY WERKMAN
CONTENT ARTWORK
HEAD OFFICE NL,
PARTOFSANOMA
LIMONA COACHING
COMMUNICATIE,
STROOKS
BEELD
DE BEELDREDAKTIE, ROGER
DOHMEN, HENK DE GRAAF, ROB
KOERS, MAJEL VAN DER MEULEN,
RICK RIJSHOUWER, GEERT
SNOEDER, CORNE VAN DER STELT,
E.A.
DRUK
DRUKKERIJ DE BINK, LEIDEN
REDACTIEADRES
REDACTIE HEINEKEN NL
MAGAZINE, POSTBUS 530,
2380 BD ZOETERWOUDE,
KAMER 1.455,
REDACTIE@HEINEKEN.NL
OPLAGE
9.000 EXEMPLAREN
NIETS UIT DEZE UITGAVE
MAG WORDEN OVERGENOMEN
OF VERMENIGVULDIGD
ZONDER VOORAFGAANDE
SCHRIFTELIJKE TOESTEMMING
VAN DE UITGEVER.
We zijn alweer aan het einde van het jaar, een mooi moment om terug te kijken
met een mooi glas bier aan de bar van een schitterend horeca bedrijf. Tevens
liggen de ambitieuze plannen voor komend jaar al weer klaar.
We hebben als HNL organisatie een prima prestatie geleverd in 2014! Met mooie
campagnes, innovaties en met hard werken hebben wij veel bereikt (p. 16-19Een
groot compliment aan alle collega's voor de inzet en de behaalde resultaten.
Ook in 2015 zal er weer een topprestatie moeten worden geleverd. We gaan met de
nieuwe Visie 'In Ieders Glas, In Ieders Hart' van start. De Visie geeft een duidelijke
richting aan onze organisatie. Met de oude hebben we veel succes behaald en met
de nieuwe gaan we dat ook doen. In de speciale editie van HNL Magazine kun je
meer lezen over de Visie en de strategieën die zijn geformuleerd*.
Zo zul je zien dat innovatie cruciaal is voor HEINEKEN Nederland om te groeien.
In 2015 zien wederom diverse nieuwe producten en campagnes het levenslicht.
In deze editie kun je meer lezen over onze nieuwste innovatie, Brand India Pale
Ale (p. 12). Daarnaast zijn wij begin december gestart met een nieuwe Amstel
campagne (p. 6), Onvergetelijk Bier. En dat is precies waar wij voor staan. We wil
len onvergetelijke momenten creëren voor onze consumenten en daarmee
'In Ieders Hart en In Ieders Glas' komen.
Om topprestaties te kunnen leveren zal de strategie Organize2Win een belang
rijke rol spelen. 'Hokjes'-cultuurpast daar niet in. Samenwerken en elkaar
vertrouwen wordt des te belangrijker. Tussen afdelingen en binnen afdelingen.
Om dat te bereiken hebben we jouw energie keihard nodig. Want alleen samen
gaan we onze doelstellingen halen. Samen wordt de nieuwe Visie werkelijkheid.
Geniet van de feestdagen en van jullie dierbaren. Een mooie tijd om de accu weer
op te laden en te gaan WINNEN!
Jeroen Corver
Directeur Groothandel
Papier van
verantwoorde herkomst
FSC® C022586
Waar je dit icoontje ziet,
kun je in de applicatie
versie van HNL Magazine
een video zien.
De Special wordt met deze editie meegestuurd naar alle medewerkers van HEINEKEN Nederland.
download nu de APP-VERSIE van HNL magazine heineken NL magazine 3