Alles op orde hebben om het perfecte product op het afgesproken moment te kunnen leveren, is tegenwoordig topsport voor de brouwerijen. Brewery Directors Pieter van der Meulen en Martin Pozsgay over de hedendaagse uitdagingen. VOORUITGANG BOEKEN KLANT CENTR STELLE TOPSP nze klanten optimaal beleveren is be langrijkvoor HNS," aldus Pieter van der Meulen. "Als brouwerijen moeten wij de produc ten aanleveren zoals de klant dat wenst en op het geplande tijdstip. Op tijd, volledig en van de juiste kwaliteit. Dat vereist een optimale End2End samenwerking." Martin Pozsgay: "Tijdens de Leadershipdag werd het concept End2End breed geïntroduceerd bij het management. Elet heeft als hoogste doel de klant centraal stellen in alles wat we doen in de Supply Chain. Van de brouwerijen wordt daarbij een optimale productbeschikbaarheid verwacht. Veel verschillende factoren leiden tot een suc cesvolle productbeschikbaarheidsscore, binnen en buiten EIEINEKEN. Zo hebben we bijvoorbeeld ook leveranciers nodig die op een goede manier goede materialen aanleveren om verstoringen op de productielijnen te voorkomen. Op dat gebied wordt intensief samengewerkt. Voor ons is pro ductbeschikbaarheid een indicatie hoe goed wij onze processen als brouwerij op orde hebben." "Een optimale productbeschikbaarheid vereist optimale samenwerking tussen leveranciers, brouwerij en CS&L," reageert Pieter. "Als brou werij ben je continu bezig om steeds beter aan te sluiten op de eisen en wensen van de klanten. En dat terwijl de wereld om ons heen verandert, en 28 heineken NL magazine download nu de app-versie van hnl magazine

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2014 | | pagina 28