ranss FLEXIBILITEIT aanwezig waren. Daardoor waren de lijnen kort. We voorzagen dan ook weinig verrassingen bij het live gaan. Het bijzondere is dat er een jaar werk in zit, maar dat vaak niemand weet dat collega's hier achter de schermen mee bezig zijn. Er gebeurt ongelofelijk veel, maar de productieafdelingen merken er niets van." "Dat niemand er iets van merkt, is natuurlijk ook onze doelstelling bij zo'n project," voegt Hans van Ballegooijen, Projectmanager IT HNL toe. "Dat collega's gewoon hun werk kunnen blijven doen en dat we continuïteit leveren, dat is allemaal ge lukt. Best bijzonder voor zo'n omvangrijk project waar zoveel afdelingen bij betrokken zijn. De ba sis voor succes in dit project is de betrokkenheid van de gebruikers en de aandacht voor testen. We hebben vaak veel geëist van de flexibiliteit van afdelingen. Soms werden testen een week of een maand uitgesteld. In totaliteit is er meer dan 20 weken getest. Natuurlijk werd er wel eens gemop perd, dat hoort erbij. Het is nooit echt nodig ge weest om zaken te escaleren. We hebben het met s Ab Dadl, Martin Alkemade, Hans van Ballegooijen en Mlke Schuren bij een heftruck waar WMS op draalt. elkaar gedaan en elkaar goed scherp gehouden. Hoe dichter het moment van live gaan naderde, hoe meer mensen hun schouders eronder gingen zetten. Dat was mooi om te zien. De collega's hebben echt een enorm doorzettingsvermogen getoond. De eerste week na go live zijn er geen incidenten geweest die gevolgen hadden voor de eindgebruikers. Een mooi resultaat." download nu de APP-VERSIE van HNL magazine heineken NL magazine 25

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2014 | | pagina 25