MEDEWERKERSACTIE Race of the Classics YP 2014 HNS ZOEKT 35 NIEUWE OPERATORS VOOR VERPAKKEN Na Parijs en Milaan heeft HEINEKEN onlangs in Nederland THE SUB® geïntroduceerd. De innovatieve en luxe thuistap is het resultaat van een nauwe samenwerking met de toonaangevende Australische designer Marc Newson en KRUPS. Bram Westenbrink, Marketing Directeur HEINEKEN Nederland: "Met de introductie van THE SUB brengt HEINEKEN de beste kwaliteit koud en vers tapbier naar de Nederlandse woonkamer. We weten van de bierliefhebber dat hij een vers getapt biertje het lekkerst vindt en graag wil variëren en ontdekken. Zo kun je met THE SUB ook eens een abdijbier, tequi- labier of ander internationaal bier, zoals Tiger, of lokaal bier, zoals Wieckse Witte, proberen." THE SUB wordt 'geladen' met THE TORP®, een compacte bierverpak king van twee liter die in iedere koelkast past. Alle medewerkers en gepensioneerden van HEINEKEN kunnen tot 26 december profiteren van een speciale actie voor medewerkers. Bestel THE SUB en twee Heineken TORPS, inclusief de bezorgkosten, voor maar €199,- (ruim €60,- kor ting!). Wil je gebruikmaken van deze aanbieding? Stuur dan een mailtje met je personeelsnummer naar thesub@heineken.com. Je krijgt dan een persoonlijke actiecode die je kunt invullen op www.the-sub.com. Dit jaar heeft de 9e editie van de Race of the Classics for Young Professionals plaatsgevonden, een race tussen 23 klassieke tall ships waar zo'n 600 Young Professionals van verschillende bedrijven aan mee deden. Tijdens deze race, die plaatsvond van 1 k t/m 19 oktober, werd de strijd aangegegaan met andere multinationals zoals Shell, Microsoft, PWC en RTL. Tijdens de race werden alle teams door het HEINEKEN team voorzien van onder andere Pepsi Next. Het Young@HEINEKEN team bestond uit 22 Young Professionals van HEINEKEN International en HEINEKEN Nederland. De boot waarmee het team heeft gevaren was het zeiljacht genaamd 'Luciana' uit 1916. Door goed teamwork heeft het team vanuit de Veer haven van Rotterdam de haven van Ipswich (Engeland) bereikt en eindigde de race via IJmuiden op het IJ in Amsterdam met een groot feest! HEINEKEN Nederland Supply (HNS) gaat 35 Operators voor Verpakken werven, een besluit dat in nauw overleg met de onderne mingsraad van HNS tot stand is gekomen. Van deze nieuwe mede werkers gaan er 2 5 aan de slag in de brouwerij in 's-Hertogenbosch en 10 in Zoeterwoude. Het doel is dat de eerste nieuwe Operators zullen beginnen in het eerste kwartaal van 2015. Met deze instroom wordt de samenstelling van de teams versterkt om op die manier gezond te blijven voor de toekomst. Dit is ook nodig vanwege de voorgenomen opschaling van de productie en de pen sionering van collega's in de (nabije) toekomst. Zo wordt de diversiteit van de teams vergroot en zal er een betere balans ontstaan tussen vast en flexibel personeel. De wervingscampagne wordt zowel intern (op Match) als extern (o.a. op werkenbijheineken.nl) gevoerd. download nu de APP-VERSIE van hnl magazine heineken NL magazine 5

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2014 | | pagina 5