Jillz Red 0.0% Perscentrum Nieuwspoort stapt over op Brand OUDE BROUWHUIS IS HET 95E KLM-HUISJE Nieuw: BROUWERIJTOUR GROOT SUCCES NIEUWS ÊIEiNEKEH PROUWEHJ Heineken Perscentrum Nieuws poort in Den Haag, waar dagelijks veel politici, beleidsma kers, voorlichters en journalisten te vinden zijn, is deze zomer helemaal verbouwd. Sinds de heropening wordt er in Nieuwspoort Brand bier geserveerd. Om dat te vieren, wer den speciaal voor Prinsjesdag de voornamen van de kabinetsleden op de etiketten van de Brand flesjes gedrukt. Deze flesjes kregen een mooi plekje op de nieuwe bar en werden daarna uitgereikt aan de bewindslieden. Het 95e Delftsblauwe KLM-huisje is het brouw huis van HEINEKEN.dat in 1913 ter vervanging van de oude brouwerij werd gebouwd aan de Amsterdamse Stadhouderskade. In 1988 werd er voor het laatst bier gebrouwen en inmiddels is dit het hart van de Heineken Experience, dat jaarlijks meer dan 600.000 bezoekers trekt. De KLM-huisjes, replica's van bijzondere gebouwen in Nederland, zijn een exclusief geschenk aan passagiers van de World Business Class en zijn wereldwijd een geliefd collectors item. HEINEKEN is blij met huisje nummer 95: "Overal in de wereld maken mensen contact met en door onze merken. Waar je ook naar toe reist met KLM, je zult vrijwel overal het Heineken merk kunnen vinden. Deze plaats in de wereldberoemde reeks van KLM-huisjes bevestigt onze relatie en daar zijn we trots op", zegt Jean-Francois van Boxmeer, voorzitter van de Raad van Bestuur en CEO van HEINEKEN. STAR SERVE Alle Heineken Star Serve-ondernemers werden onlangs uitgenodigd voor een bezoek aan de brouwerij in Zoeterwoude. Tijdens deze twee dagen kwamen de enthousiaste ondernemers alles te weten over het brouwproces van Heineken, kregen ze een tour over het terrein van de brouwerij van 97 hectare en konden ze met elkaar kennismaken. Daarnaast stonden een lunch in het ontvangstgebouw De Hooiberg - vernoemd naar de oude brouwerij in Amsterdam - en een presentatie over de activiteiten voor 2014 en begin 2015 voor Heineken Star Serve-zaken op het programma. Jillz Red is sinds kort ook verkrijgbaar zonder alcohol. Brand Manager Nannette de Koning: "Jillz Red 0.0% is een verfrissende en alcoholvrije appelcider met het sap van kersen en frambo zen. Doordat Jillz Red 0.0% geen alcohol bevat, kun je nu elk moment van de dag genieten van van dit lekkere drankje. Ideaal voor als je geen alcohol wilt of kunt drinken." Het product is na Jillz, Jillz Red, Jillz Orange en Jillz 0.0% de vijfde variant van Jillz en sinds 29 september verkrijg baar bij Albert Heijn. Vanaf 17 november is Jillz Red 0.0% te koop in alle andere supermarkten. 4 heineken NL magazine download nu de app-versie van hnl magazine

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2014 | | pagina 4