wN 3x Nieuw van Vrumona 100s™ DE VRIENDEN VAN AMSTEL LIVE! GOUDEN HORECAZAAK 2013 k- 't' S(L t 1 l" r 'V - w» jff j' jlpv «y V 'iffl isl 150 JAAR HEINEKEN EerTbijzondere mijlpaal voor De Vrienden- -rsQcties van de bezoekers en recensies van Amstet LIVE! (WAL): op 16,'januari in de rfiedi.a unaniem iovend. "Het is de vond de honderdste shov^plaats. "Een gehele organisatie^gelukt öm weer een geweldigejprestatie", zegt Reinoüd Ot- kwalitatieve show neer té zetten die zijn tervanger, Senior Brand Manager Amstef. weerga niet Kende." Ook tijdens de zeven daaropvi^ende Ook bijzonder: via eén speciale uitzen- avond^rv&enoten ruim honderdduizend ding van RTL Late Night, gepresenteerd liefh^tDbérVinaÓe Rotterdamse Ahoy van door Humberto Ton, Ronden miljoenen een spectacub(re)sh'qw in tie grootste menden live meegenieten van de show kroeg van Nederland. De bezoekers w$f--.~" "ep vrijdag. Daarnaast verscheen er een den getrakteerd op vele verrassingen en speciale VVAL-bijlage in De Telegraaf maar liefst twintig artiesten, waaronder en traden diverse artiesten op in het Guus Meeuwis, Racoon en de Golden 538-programma Evers Staat Op, dat da- Earring. Volgens Reinoud waren de genlang in het>teken stond van de WAL. y De komende tijd zal Vrumona drie nieuwe producten op de markt brengen. Zo zal vanaf week 9 de nieuwe innovatieve Pepsi Next gelanceerd worden. Pepsi Next behoudt de echte colasmaak, maar heeft 30 procent minder suiker door het gebruik van stevia-extract. Vanaf diezelfde week ligt ook Rivella Green Tea in de schap pen. Daarnaast zal Mountain Dew zowel in de super markt als bij on-the-go-locaties in blik verkrijgbaar zijn. Nu is het Amerikaanse drankje, dat door Out of Home Shops Magazine is uitgeroepen tot beste introductie van 2013, alleen te koop in een 0,5L PET-fles. Goed nieuws voor Ben van den Bulk, Marja Vonk-Bloom en Nikita Vonk: hun café 't Vierkantje uit Berkel en Rodenrijs heeft het Gouden Fust gewonnen en mag zich een jaar lang Gouden Horecazaak noemen. "We zijn erg blij met deze erkenning. Deze prijs is een prachtige bekroning op de inzet van ons team." Het Zilveren Fust werd gewonnen door Café Tjeukemeer uit Oosterzee en het Bronzen Fust door Café de Lamp uit Opheusden. Ronald van den Assem, Senior Trade Marketeer bij HEINEKEN, laat weten dat het niveau weer erg hoog lag dit jaar. "Het geeft veel energie om te zien hoe al deze onder nemers en hun personeel bezig zijn met gastheerschap, service, actieve verkoop en bierbehandeling." De verkiezing van de Gouden Horecazaak is onderdeel van het Goed Getapt-pro gramma van HEINEKEN Nederland. Het doel van dit programma, waaraan meer dan 1.850 horeca-ondernemers meedoen, is om bewustwording van kwaliteit en kwa liteitsbeleving in de horeca te verhogen met de focus op tapbier en cider. In het kader van het 150 jarig bestaan van HEINEKEN is op 6 februari in het Stadsarchief Amsterdam een ten toonstelling over Gerard Adriaan Heineken geopend. De grondlegger van ons bierimperium kocht op 15 februari 1864-net 22 jaar oud-een oude brouwerij aan de Nieu- wezijds Voorburgwal. In 1867 liet hij een nieuwe brouwerij bouwen aan de rand van de stad, waar nu de Stadhouders kade is. Naast een succesvol zakenman was Heineken ook een betrokken Amsterdammer, die zich inspande voor goede huisvesting en kunst. Bij de officiële opening van de tentoonstelling was de familie De Carvalho-Heineken aanwezig. DE TENTOONSTELLING IS NOG TOT 1 1 MEI 2014 TE ZIEN EN IS GRATIS VOOR ALLE MEDEWERKERS VAN HEINEKEN, OP VERTOON VAN JE PERSONEELSPAS. WWW.STADSARCHIEFAMSTERDAM.nl. download nu de APP-VERSIE van hnl magazine heineken NL magazine 5

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2014 | | pagina 5