GOOCD
m
kimd
'Een lekkere
energiedrank
met natuurlijke
ingrediënten
waaronder
guarana'
'Met zijn unieke
neongroene
petfles valt
Mountain Dew
lekker op'
ENERGY
@1
ROYAL
CLUB
'gcoco
ROYAL CLUB GOOOD ENERGY
ROYAL CLUB
GOOOD ENERGY
MOUNTAIN DEW
MOUNTAIN DEW
HESSEL HOEKSTRA, Senior Brand Manager Royal Club en
Rivella: "Royal Club GOOOD Energy is een totaal nieuwe soort
energiedrank. Er zitten namelijk natuurlijke ingrediënten in zoals
de guaranabes, die van nature cafeïne bevat. Én Royal Club GOOOD
Energy is lekker: fris, fruitig en met een bite. Uit onderzoek blijkt
dat zo'n 19% van de Nederlanders op zoek is naar een lekkere
energiedrank met natuurlijke ingrediënten. Voor al die mensen
hebben wij nu dus hét antwoord! Ik ga het ook zeker drinken, want
de gebruikelijke energiedranken zijn voor mij toch iets te zoet. Royal
Club GOOOD Energy is bedoeld voor iedereen die nét dat beetje
meer energie zoekt op het werk of onderweg en niet de zoveelste
kop koffie of snack wil. Iedereen die het proeft zal meteen overtuigd
zijn, daarom zullen we de komende tijd overal met aanstekelijke
activiteiten opduiken om mensen Royal Club GOOOD Energy te
laten proeven en ervaren. Onze campagnes zitten vol met positieve
energie, echt GOOOD!"
Uniek: energydrank met natuurlijke
ingrediënten, waaronder guarana
i Smaken: Rapid Rasberry,
Maximum Mango, Unlimited Lime
en Booming Berry
Distributie: daar waar je het
nodig hebt (on the go) en in de
supermarkt
Slogan: 'GOOOD!'
MAARTEN VALK, Senior Brand Manager Pepsi, SiSi, 7UP en
Mountain Dew: "Mountain Dew is een dorstlessende en energievol
le frisdrank met extra cafeïne. Zelf vind ik het ijskoud het lekkerst
en verfrissend door de bijzondere citrussmaak. Bovendien vind ik
dat je het heerlijk kunt doordrinken omdat er net wat minder kool
zuur in zit. Mountain Dew is in 1948 in de Verenigde Staten op de
markt gebracht en is daar nu - na cola - de best verkochte frisdrank.
Jaren geleden heb ik het er zelf wel eens gedronken. Toen vroeg ik
me al af waarom dit product nog niet in Nederland verkrijgbaar was.
Kennelijk was ik niet de enige; we hebben veel aanvragen gehad om
Mountain Dew hier te introduceren. Met zijn unieke neongroene
petfles (500ml) valt Mountain Dew lekker op; iets dat de doelgroep
erg kan waarderen. Die bestaat vooral uit jonge mannen die op zoek
zijn naar uitdagende sporten waar ze een kick van krijgen. We gaan
ze daarom benaderen via online communities, skate evenementen
en samplingacties bij skateparken."
i Uniek: dorstlessende citrus
frisdrank met extra cafeïne
Distributie: retail en
on-the-go
i Slogan: 'Do the Dew'
heineken NL magazine 13