KEUZE voor ieder wat wils In de horeca is men druk bezig met de waarde van bier. Marktonderzoeker en manager Market Intelligence Wim Koel vertelt over de drie K's: Keuze in Tappils, Kwaliteit en Koud. "Daarmee kunnen we ons onderscheiden. Een goed voorbeeld van hoe we bier nog bijzonderder kunnen maken voor de consument, is onder meer Keuze in Tappils. Als je in de super markt staat, kun je kiezen uit veel verschillende merken. Die toegevoegde waarde mis je in de meeste horeca. Daar kun je vaak slechts voor één merk pils kiezen. Een consument vindt het prettig om keuze te hebben, daar moetje als brouwer en onder nemer gebruik van maken." Michel Balk is eigenaar van The Old Jazz in Den Haag: "Wij hebben meerdere merken op tap en dat is echt een pluspunt. Mensen hechten tegenwoordiger steeds vaker aan een bepaald merk. Het is dan toch fijn als je weet datje geen nee hoeft te verkopen. Klan ten zijn blij, en het scheelt ons in de omzet." Heineken nl magazine 5

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2010 | | pagina 5