Uit Thuis Jaarcijfers 2009 Het DNA van Amstel Volle bak bij DOK 51 22 12 14 18 INHOUD Een schoolvoorbeeld van succesvol samenwerken: Horeca en Retail komen samen met opvallende acties. 2009 sloten we af met verrassende cijfers. We hebben minder bier verkocht, en tóch meer winst gemaakt. Amstel staat voor 'echte mannen'. En echte mannen houden van gezelligheid, sport en muziek! De camera's van het SBS6 tv- programma Binnenkort Geopend zijn verdwenen; hoe gaat het nu met alle betrokkenen? apex nl Wouter van Lith (links) en Daan Berendsen (rechts) magazine [2] Heineken SAFETY FIRST Op de brouwerijen gaat veiligheid boven alles. NIEUWS Met o.a. een prestigieuze award en een historische zeiloverwinning. PRIJSVRAAG Aan de slag met de Ambitie buttons OP DE KAART Zó doen we het in Oost- Nederland VRAGENVUUR Mag je werkgever zich met je gezondheid bemoeien? AGENDA Dit is er te doen in april en mei

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2010 | | pagina 2