let Amstel Gold Race VIP-pakket >estaat uit: Heb je een baanbrekende suggestie over excellente processen? Weetje hoe we naar de consument toe meerwaarde kunnen creëren met onze bier merken? Heb je een origineel idee met of over de buttons? Laat het ons weten! De Ambitie staat er: Heineken Nederland wil een uitdagende, trotse, onderscheidende leider zijn. Je kon er alles over lezen in de speciale uitgave van Heineken NL Magazine die je half januari via de post hebt gekregen. Ook ontving je negen buttons met de logo's van de Ambitie, de vijf strategische keuzes en de drie kerncompetenties. Deze buttons zijn nu ook te downloaden op het intranet op de Heineken Ambitie site. EN NU JIJ! Theorie is mooi, praktijk is beter! Heineken Nederland daagt je uit om de buttons op een originele manier te gebruiken. Stuur je verhaal, foto, ppt of ander origineel idee met of over de buttons naar redactie@ heineken.nl en maak kans op een Amstel Gold Race VIP-pakket voor twee personen. Een unieke belevenis! Gereserveerde parkeerplaats Toegang tot de exclusieve VIP hospitality unit op de top van de Cauberg, vlakbij de finish Ontvangst met koffie en gebak Rondeboek Drankbuffet Live cooking van diverse luxe gerechten Live wedstrijdverslag te volgen op tv-schermen Doorkomst en finish Amstel Gold Race Live meemaken van de huldiging Afscheidscadeau DE AMIBITIE-BUTTONS STAAN NU OOK OP INTRANET. GEBRUIK ZE EN MAAK KANS OP EEN VIP-PAKKET VOOR DE AMSTEL GOLD RACE. Heineken nl magazine [17]

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2010 | | pagina 21