NIEUWS 'HISTORISCHE OVERWINNING' VREEMDE ZAKEN VREEMD BIER? DACHT HET NIET! MELD VREEMD BIER 073-6270100 Let op! Het Heineken Ladies Sailing Team bestaat uit vaste schipster Marieke Poulie en een wisselende bezetting van zdven Heineken vrouwen. Dit jaar waren dat Letty van Tongeren, Helene Weesie, Leontien van deri Brink, Nela Wilten, Caroiien van Vliet, Jetske Freeve en Marélie Steensma. Het Heineken Ladies Sailing Team heeft begin maart de eerste prijs in de wacht gesleept op de 30e editie van de Sint Maarten Heineken Regatta. "En daarmee hebben we dubbel histo rie geschreven," vertelt Marélie Steensma, een van de teamleden. "Het is de eerste keer dat een vrouwenteam de eerste prijs wint, én het is de eerste keer dat een Heineken team de eerste prijs wint. Iets waar we natuurlijk supertrots op zijn! Binnen onze poule - Bareboat 4 - waren wij overigens de enige damesboot." Namens alle collega's: van harte gefeliciteerd! De Olympische Spelen in Vancouver waren over de hele linie een groot succes. Het Holland Heineken House was 18 dagen de thuishaven voor de Nederlandse sportwereld en oranje fans. Projectmanager Pascal Stolk sprak zijn dank uit aan de hele crew, inclusief de 190 vrijwilligers. "Met jullie enthousiasme, servicegericht heid en doorzettingsvermogen heb ben we heel veel mensen een onvergetelijke Olympische ervaring kunnen bezorgen." Onvergetelijk waren de Spelen ook voor de uitba ters van Eterij Tapperij Salud! uit het Zeeuwse Scharendijke. Zij mochten, als winnaars van het Gouden Fust 2009 (onderdeel van ons Goed Getapt programma), een avondje tappen in het Holland Heineken House. De prijswinnaars hadden zich geen betere avond kunnen wensen. Sven Kramer werd namelijk gehul digd voor zijn overwinning op de 5000 meter. Samen met N0C*NSF zijn we inmiddels gestart met de oriëntatie op de Olympische Spelen in Londen in 2012. Kijk naar het merk en de hoeveelheid afgebeeld, in de wagens waarmee we klanten bezoeken. Doel is de alertheid bij onze mon teurs en chauffeurs te verhogen. Ook zijn alle vertegen woordigers betrokken bij dit project. Het initiatiefis mede een reactie op de recente publiciteit rond merkloos bier. Heineken wil waarborgen dat er onder een van onze merknamen geen ander bier wordt verkocht uit onze tapinstallaties. De consument wordt Strip uit de Vancouver Sun, na afloop «an dc spelen hierdoor immers misleid. De afdeling Service Operaties/ TSO wordt het meldpunt voor iedereen die 'vreemd bier' tegenkomt in onze horeca- punten. We plakken posters en stickers zoals hiernaast [16] Heineken nl magazine

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2010 | | pagina 20