Know The NIEUWS SLOK TE VEEL? NIEUW VAN AMSTEL 2010, HERE WE COME! m, Huilebalk Slaapkop Handtastelijke Exhibitionist Vechtjas Stumper (nieuw!) Flirt (nieuw!) I f 1 I 1 De succesvolle online campagne Know EASY Het trendy 25 cl mono-flesje van Amstel, met handige twist off dop, speelde al in op de gemaksbehoefte bij de consument. Nu maken we het de consument nóg makkelijker door de mono-flesjes in een handige 6-pack te introduceren. Op veel plekken ook per vier te koop in de Amstel Easy Doos. Als het bier op is, gooi je de flesjes in de glasbak en de doos bij het oude papier. Easy does it! 2 KOUD Een tintelend koud biertje, zó uit de supermarkt: we hebben nu ook blikjes Amstel Koud in de (koel)schappen liggen. Een mooie toevoeging aan het-sterk groeiende! - gekoelde segment. De blikjes zijn bedrukt met innova tieve meekleurende inkt. Zodra de temperatuur van het bier onder de 7,5°C komt en dus koud genoeg is om direct te drinken, verandert de zilvergrijze inkt in ijsblauw. ledereen klaar voor 2010 en alle neuzen dezelfde kant op: dat was de insteek van de Heineken Horeca Dag 2010, die plaatsvond op 10 februari. Ruim 200 vertegenwoordigers van Heineken Brouwerijen, Vrumona, OR&B, Bazar en de Brouwketel kwamen bij elkaar in het FC Utrecht stadion. Hoogtepunten van de dag waren het rondje Utrecht - met productpresentaties in diverse horecagelegenheden - en het gast optreden van Mare Lammers, oud- hockeycoach van het Nederlandse vrouwenteam, ledereen ging naar huis met genoeg inspiratie en energie om van 2010 een nog beter jaar te maken dan 2009! 1 V t li rl k. a'1 \_3 The Signs, waarbij je je vrienden op een ludieke manier op hun drinkgedrag kunt aanspreken, heeft er twee nieuwe 'karakters' bij: de Stumper en de Flirt. Brandmanager Heine ken Annelotte Palthe: "Met die twee extra typetjes geven we de campagne weer een nieuwe impuls. Know The Signs is niet alleen een grappige site; je wordt vooral uitgenodigd om met de foto applicaties aan de slag te gaan. Zo kan je iedereen in je social Zelf de Stumper en Flirt in actie zien? Kijk op www.knowthesigns.nl network, op bijvoorbeeld Hyves en FaceBook, laten zien dat dronken worden gênant is. De foto-applicatie is in de eerste twee weken van de campagne al 10.000 keer gedownload." Know The Signs past helemaal binnen het thema 'Enjoy Heineken Responsibly'. Annelotte: "Het Heineken merk is marktleider en neemt haar verantwoordelijkheid. Alcoholmisbruik is een belangrijk maatschappelijk issue waarmee wij serieus omgaan. Vandaar ook deze campagne." [14] Heineken nl magazine

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2010 | | pagina 14