getrouwd, twee kinderen, nummer drie is onderweg. regional marketingmanager West-Europa, als trainee Commercie in 1996. "Ik moest naar Oeganda om uit te zoeken of er exportmogelijkheden waren vanuit Tanzania en Rwanda. In eerste instantie heb je geen idee hoe je zoiets aan moet pakken, maar gaandeweg kom je tot een oplossing. Het is ontzettend leuk datje zo'n kans krijgt. De opdrachten zijn heel verschil lend, daardoor krijg je een goed beeld van de organisatie." "Ik heb veel geleerd toen ik zelf een paar weken als vertegenwoordiger de weg op moest. Sommige dingen kun je niet uit boeken leren, die moetje gewoon doen. Verder heb ik ondervonden dat er in andere culturen toch anders gewerkt wordt. Daar heb ik in mijn loopbaan veel aan gehad." getrouwd en een zoon van veertien maanden, nummer twee is onderweg. marketingmanager voor Brand, Cider en speciaal bier. als trainee Commercie in 1999. "Ik moest eerst een training opstellen voor key-accountmanagers van Heineken International. Vervol gens werd ik junior brandmanager bij Brand bier en daarna zou ik naar Martinique gaan. Toen werd ik gevraagd om met een te starten in een baan als trademarketeer bij Vrumona. Dat heb ik gedaan en daar heb ik nooit spijt van gehad. Die buitenlandervaring is later meer dan goedgemaakt." "Je collega-trainees kom je op ver schillende cursussen tegen. Ik herinner me dat we samen een vlot moesten bouwen en in de openlucht moesten sla pen. We hebben veel lol gehad. Een aantal van hen zie ik nog regelmatig." woont samen, heeft drie kinderen. financieel directeur Scottish Newcastle UK. als trainee Finance in 1995. "Bij brouwerij De Ridder in Maastricht had ik mijn eerste trainee-opdracht. Overdag hard werken in de brouwerij en 's avonds op pad met de verkoopleider om klan ten in de horeca te ontmoeten. Mooi bedrijf, prettige sfeer." nderd? "Ik was geen student die almaar aan het studeren was. Ik heb veel gereisd en veel dingen naast mijn studie gedaan. Tegenwoordig hebben studenten minder tijd om dat te doen, maar ik ben erg te spreken over het talent dat we binnenhalen. Ze werken hard, laten zichzelf zien en zijn zeer nieuwsgierig. Ze durven nog lekker de zogenaamde domme vragen te stellen waar wij ook geen antwoord op hebben." Heineken nl magazine [19]

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2009 | | pagina 25