ÏOOO SLEUTELS VOOR KELDERBIER Amstel Gold Race Xperience ROYAL CLUB Allemaal naar Vrienden van Amstel ER KOMT EEN MOMENT DAT JE TOE BENT AAN IETS ANDERS Nog niet zo lang geleden besloot Café Die Blonde uit Purmerend de bierleveranciers van Kelderbier een eigen sleu tel te geven. Dan zouden de transporteurs zonder toezicht van de klant het Kelderbier kunnen lossen in de aanwezige Orion Kelderbier-installatie. Een blijk van vertrouwen en voor beide partijen bovendien een stuk gemakkelijker. Bij de registratie van deze sleutel bleek Café Die Blonde de 1000e sleutelklant van Kelderbier Transport te zijn. Dat vonden ze bij Kelderbier Transport reden voor een feestje. Op vrijdag 16 oktober ontving de eigenaresse van Café Die Blonde daarom een oorkonde uit handen van Kelderbier Transport-manager Onno Donker, die samen met Frank Veerman, accountmanager van Heineken Brouwerijen Noord-Holland, naar Purmerend was gekomen. Met een goed getapt glas Amstel bier was het nog lang gezel lig bij Café Die Blonde. Met deze slogan presenteert Royal Club haar nieuwe gezicht. Een nieuw gezicht dat perfect past bij de goede naam die het merk sinds 1939 heeft opgebouwd. Royal Club wil hét frisse dranken merk zijn voor gevorderden, zowel in Retail als in Horeca. Dat betekent dat er nieuwe smaken worden geïntroduceerd in de supermarkten en dat Royal Club met de bittere frisdranken de eerste stappen op de horecamarkt zal zetten.Een operatie waar heel Vrumona en Heineken bij betrokken zijn. Een speciale Superforce, ondersteund door de regulier taskforce, haalde alles uit de kast om hier een succes van te maken. De bestorming van de markt gaat gepaard met een televisiecommercial, een website, pos-materialen voor zowel in de horeca als in retail. Eén van de eyecatchers is de speciaal voor het nieuwe horeca alas ontwikkelde unieke stamDer. royai CLUB cnjV-KOyal De directie van Heineken Nederland heeft alle medewerkers en hun partners uitgenodigd voor een gezellige avond met de Vrienden van Amstel LIVE! Dit is een muziekspektakel waar artiesten optreden als Kane, Nick en Simon, Jan Smit, Van Velzen, Het Goede Doel en Rowwen Hèze. Het reserveren van plaatsen gaat via een unieke code op een speciaal daarvoor ingerichte website. Hoe dat werkt, staat precies omschreven in de uit nodigingsbriefdie de directie onlangs naar ieders huisadres heeft gestuurd, ledereen is welkom, maar vol is vol. In Valkenburg, midden in het Limburgse heuvellandschap en op het startpunt van vele wielerroutes, werden op 2 oktober de deuren geopend van de Amstel Gold Race Xperience. Hier kunnen de echte wielerliefhebbers het hele jaar door de belangrijkste wielerkoers van Nederland 'beleven'. Zo heeft de enige wielerklassieker van Neder land, die al 45 jaar jaarlijks wordt gereden, een eigen plek gekregen. Een plek vol emotie en nostalgie en met uniek foto- en filmmateriaal. Herman Krott - alias 'Mister Amstel Gold Race' - die in 1966 de eerste Amstel Gold Race orga niseerde en tot 1995 directeur bleef, opende de tentoon stelling. Ook de huidige koersdirecteur, Leo van Vliet, en oud-winnaars als Michael Boogerd en Frans Maassen waren tijdens de feestelijke opening aanwezig. De Amstel Gold Race Xperience is gevestigd aan de Plenk- ertstraat 50 in Valkenburg. Openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 11.00 tot 19.00 uur, zaterdag en zondag van 9.00 tot 19.00 uur. Meer informatie: www.amstelgoldracexp.nl. Heineken nl magazine [11]

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2009 | | pagina 17