HEINEKEN HOLT Watervlug NIEUWS Winnaar Heineken Web Award 2009 bekend [10] Heineken nl magazine De zon scheen. De sfeer was weer top. De 25e Dam tot Damloop was ook dit jaar een groot succes. Maar liefst 60.000 atleten liepen op 19 en 20 september het parcours van 16,1 kilometer van Amsterdam naar Zaandam. Heineken deed ook weer mee aan de businessloop, een onder deel van de Dam tot Damloop waarvoor bedrijven teams kun nen inschrijven. Het team van Heineken werd gevormd door 110 collega's vanuit alle divisies, die bewezen dat bierbrouwers ook hard kunnen lopen. Van de 2000 teams die zich inschreven eindigde het Heineken-team op de 28e plaats. Na de inspanning was er tijd voor ontspanning. De sportieve collega's en hun supporters maakten er in de tent van Heineken nog een gezellige middag van. Vrumona Op de site van Vitaminwater van Sourcy kun je je behendigheid tes ten met het spel 'Watervlug'. Deze zeer vermakelijke zogenaamde advergame was, samen met twee andere games, genomineerd voor een Dutch Game Award. De inge zonden games werden door een vakjury bekeken en beoordeeld, en de winnaar is tijdens het business event 'Game in the City' bekendgemaakt. Game in the City is een twee daagse conferentie gericht op de zakelijke kant van de game-industrie. De uitreiking vond plaats op 12 november, tijdens het Awards Dinner. Vorig jaar ging de prijs voor de beste advergame naar Skydivervan Centraal Beheer. Dit jaar waren de games 'Sport is Vet, Jij niet', 'Watervlug' en 'Volvo Ocean Race' genomineerd. De Dutch Game Awards zijn een erkenning van de creativiteit, het vakmanschap en het zakelijk inzicht van de Nederlandse gameontwikkelaars. Heineken Brazilië is de winnaar van de Heineken Web Award 2009. Met een inventieve en effec tieve i-phone toepassing versloeg Brazilië Nederland dat werd genomineerd voor de ver nieuwde site www.heineken.nl. Naast Brazilië en Nederland werden ook Polen met de site Time to Excite, www.heineken.pl, Thailand met de site Stadium of Dreams, www.thestadium- ofdreams.com en de USA met Heineken Red Star Soul www.heinekenredstarsoul.com. genomineerd. leder jaar organiseert het Heineken webcentre samen met het Corporate Marketingteam de wedstrijd om de Web Award. De competitie biedt gelegenheid om de beste online initiatie ven binnen Heineken te belonen en is daarnaast bedoeld om ideeën over online toepassingen te delen en alle Heineken markten uit te dagen de Heineken online standaard te verhogen.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2009 | | pagina 16