Vlaai Dy je biertje ill ki- Kamerlid op bezoek SNEAK PREVIEW TEAMLINK Jillz. Hollandia Zaterdag 2 Proe DOE MEE! Foto's Prikbord Voor wie het nog niet wist: Teamlink is een website van Amstel, die amateurvoetbalteams het (soms lastige) geregel groten deels uit handen neemt. Voordat Teamlink live ging voor het grote publiek, kreeg een aantal medewerkers van Heineken al een sneak preview. Zij kregen als eer sten de kans om, met hun eigen amateurteam, alle functionalitei ten van Teamlink te testen en eventuele verbeterpunten aan te geven. Nu de site toegankelijk is voor iedereen, functioneren zij ook als 'de ogen en oren' van Teamlink. Zij kennen de website, en Amstel, immers als geen ander en zullen daarom ook gemakkelij ker suggesties en verbeterpunten doorgeven. De nieuwe teamlink-website. LOGIN* REGISTREER* €H2!3 •jt5- IL FENOMENO Wouter Fijriaut SB De man die de Tovenaar van Tatabanya heeft leren scoren. En vorige week Romario passeerde met een totaal van 1001 goals. 4 SPELER 3/24 GES! Positie Spits Doelpunten 23 Gespeelde wedstrijden 19/20 Man of the Match 9 Kamerlid Lea Bouwmeester be zocht Heineken Zoeterwoude eind juli. Directe aanleiding was het feit dat zij in de Tweede Kamer namens de PvdA onder meer het woord voert over het alcoholdossier. Mevrouw Bouwmeester sprak met een aantal Heineken-collega's over het beleid en de initiatieven op het vlak van verantwoord alcoholge bruik. Onderwerpen die aan de orde kwamen, waren onder andere het Holland Heineken House, voor lichting aan vrijwilligers van voet balkantines, de voorbeeldrol van ouders ten aanzien van hun kinde ren en ontwikkelingen in horeca en supermarkten. De PVDA- woordvoerster toonde zich onder de indruk van alle door Heineken ontplooide activiteiten en de trans parante manier van voorlichten hierover. Kamerlid Lea Bouwmeester met Godfried Meijer, manager Brouwerij Zoeterwoude (I) en Michael Dickstein, communicatiemanager (r). Lea Bouwmeester met manager Retail Isabelle Spindler-Jacobs. Zin om met je collega's een bezoek aan de brouwerij van Brand te brengen? Dat kan geregeld worden, via www. brand.nl. De kosten bedragen 13,40 per persoon. De dag begint met koffie en Limburgse vlaai. Daarna krijg je een rondleiding door het Brandmuseum en de brouwerij. Tot slot kun je in 't Kelderke enkele bijzondere bieren van Brand proeven. Rondleidingen voor groepen zijn ook mogelijk. Dat gaat via intranet: klik op Zelfbe diening, ga dan naar Facilitaire diensten en vervolgens Ontvangsten. Ook iets opmerkelijks gelezen over een onderwerp dat raakvlakken heeft met (werken bij) Heineken? Laat collega's meegenieten en stuur je gekke, interessante of afwijkende knipsels naar Heineken nl magazine: redactie® heineken.nl, of naar Heineken nl magazine, kamer 2.486, Postbus 530, 2380 BD Zoeterwoude. Heineken nl magazine [9]

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2009 | | pagina 15