MARK RUTTE DOE MEE! Ook iets opmerkelijks gelezen over een onderwerp dat raakvlakken heeft met (werken bij) Heineken? Laat collega's meegenieten en stuur je gekke, interessante of afwijkende knipsels naar Heineken NL magazine: redactie@heineken.nl of naar Heineken NL magazine, kamer 2.486, Postbus 530, 2380 BD Zoeterwoude. [8] Heineken nl magazine Onlangs ontvingen alle medewerkers, gepensioneerden en anders actieven een brief van Heineken over de zorgverzekering voor 2009 bij VGZ/VPZ. Daaruit blijkt dat Heineken erin is geslaagd de stijging van de tarieven voor de basisverzekering komend jaar beperkt te houden tot 1,80 per maand per verzekerde. De premies voor de aanvullende verzekeringen (Beperkt, Uitgebreid en Plus) zijn zelfs niet verhoogd. Die voor de tandartskosten stijgen licht: met 5%. Er komt vanaf volgend jaar bovendien een keuze bij: was er tot nu toe de keuze tussen Tandarts 700 en Tandarts 1850, nu is daar een pakket bij gekomen: Tandarts 1150 (waarbij dus kosten tot maximaal 1150 per verzekerde per jaar worden vergoed). Onlangs verlengde Vrumona haar sponsorship met Feyenoord. In de Kuip ondertekenden Maarten Schuurman, directeur Horeca van Vrumona, en Onno Jacobs, Director Finance and Operations van Feyenoord, een vierjarige overeenkomst. Vrumona zal bij Feyenoord met name met de frisdrankmerken Pepsi Max, Gatorade en JOY communiceren. Gatorade is de official sportsdrink van Feyenoord en de official sponsor van Feyenoord on Tour (voetbalclinics o.l.v. Bennie Wijnstekers). Pepsi Max zal onder de noemer van 'Maximum support' in goede en moeilijke tijden strijdbaar achter Feyenoord staan. Met het nieuwe JOY Choco en JOY Fruity richt Vrumona zich op de Feyenoord Junior Club met de Feyenoord Tours-rondleidingen en het Kameraadjes-magazine. Mark Rutte, fractievoorzitter van de VVD, heeft op maandag 24 november de Heineken Brouwerij 's-Hertogenbosch bezocht. Hij werd ontvangen door de bedrijfsleiding van de brouwerij en werd rondgeleid langs Brouwhuis 4, de afdeling Verpakken en de moderne waterzuiveringsinstallatie. Vanwege de aanstaande waterschapsverkiezingen stond zijn werkbezoek in het teken van water. Voor een brouwerij is water essentieel in de bedrijfs voering, vooral qua grondstof natuurlijk, maar ook voor reiniging en vervoer van grondstoffen en gereed product. Om dat te illustreren is een waterquiz gehouden met diverse vragen over water in relatie tot brouwen. De politicus was onder de indruk van de brouwerij, hij roemde de gedrevenheid van de medewerkers en hoe ieder zijn eigenaarschap binnen het proces oppakt. Dat vond brouwerij manager Paul Bleijs goed om te horen, die vertelde dat juist dat individueel eigenaar schap van brouwerijmedewerkers een essenti- ele voorwaarde is, zeker in het kader van TPM.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2008 | | pagina 16