50 JAAR BROUWEN IN 'S-HERTOGENBOSCH OOK VOETBALTEAMS Nieuw: www.sourcy.nl souRcy ft DOE MEE! Paul Bleijs, manager Heineken Brouwerij 's-Hertogenbosch, overhandigt 'symbolisch' groenvoorziening voor de stad aan Ton Rombouts, burgemeester van 's-Hertogenbosch. Tijdens de voorontvangst in het stadhuis overhandigt burgemeester Ton Rombouts een Jeroen Bosch-naslagwerk aan brouwerij manager Paul Bleijs, Charlene L. de Carvalho- Heineken en CEO Heineken NV Jean Frangois van Boxmeer. Hét cadeau aan de stad van Heineken 's-Hertogenbosch: een bruisend muziekfeest op de Bossche Parade. Amstel had het al aangekondigd: in het nieuwe seizoen krijgen meer voetballiefhebbers de kans om in de huid te kruipen van de imagi naire steenrijke Russische oliemagnaat Amstellovitch. Nu wordt de daad bij het woord gevoegd en zijn de teams amateurvoetballers aan de beurt. Niet langer één uitverkorene, maar een heel elftal maakt kans op de skybox in Amstellovitch-stijl. Het eerste Amstellovitch-team dat de box voor de wedstrijd Feyenoord - Ajax op 21 september in de Rotterdamse Kuip won, was het zesde elftal van voetbalvereniging FC Pretoria uit Rotterdam. Er deden bijna 600 elftallen uit heel Nederland mee aan de actie. Het weekend van 13 en 14 september was een spannend weekend voor de clubs die zich via www.amstel.nl hadden aangemeld voor de wedstrijd. De opvallende Amstellovitch helikopter vloog toen over de Amstel tappende verenigingen, op zoek naar de speciale Amstellovitch landingsstip. Die stip hadden de deelnemende elftallen van Amstel gekregen en het was de bedoeling dat zij hem zouden neerleggen op hun veld. De helikopter vloog soms alleen voorbij, maar op de plek waar hij wel landde was het groot feest. Als Russische miljardairs- voor-een-dag genoten de Rotterdammers in hun stijlvolle witte pakken in de speciale skybox van de wedstrijd en de entourage. Voor meer informatie en inschrijving kunnen geïnteresseerde teams terecht op www.amstel.nl. Sourcy heeft voor het eerst een eigen website. Op de site wordt onder meer de nieuwe elegante Sourcy-fles geïntroduceerd. Deze is ontworpen door de beroemde Nederlandse vormgever Piet Boon. De stijl van Piet Boon is basic chic, tijdloos en duurzaam, met aandacht voor comfort en detail. Zijn heldere en eigenzinnige ontwerpstijl heeft hem tot ver buiten de landsgrenzen beroemd gemaakt. Ook iets opmerkelijks gelezen over een onderwerp dat raakvlak ken heeft met (werken bij) Heineken? Laat collega's meegenieten en stuur je gekke, interessante of afwijkende knipsels naar Heineken NL magazine: redactie@heineken.nl of naar Heineken NL magazine, kamer 2.486, Postbus 530, 2380 BD Zoeterwoude. Heineken nl magazine

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2008 | | pagina 9