DUIZENDEN NIEUWE LEDEN
VOOR AMSTEL SUPERPINGELS
Shoppen met
Crystal Clear
SuperPingels, het spaarprogramma voor de voetballiefhebbende
Amsteldrinker, heeft door de afgelopen drie Amstellovitch-acties er
duizenden nieuwe leden bijgekregen! De teller staat inmiddels op
155.000 supporters! Een nieuwe Amstellovitch wordt altijd gekozen uit
SuperPingels-leden die loten hebben gekocht voor de Amstellovitch-
loterij. Omdat de prijzen die je als Amstellovitch ten deel vallen zó
aansprekend zijn, krijgt SuperPingels ten tijde van de actieperiodes er
soms wel duizend leden per dag bij. Amstellovitch nummer III is zojuist
met vier vrienden in zijn eigen privé-jet naar AC Milan - Inter Milan én
Real Madrid - Barcelona gevlogen. Op www.superpingels.nl kun je
vanaf 9 mei het filmpje van deze fantastische reis zien! In dit magazine
kun je ook een uitgebreid verslag lezen van Amstellovitch II, die eind
maart Manchester United - FC Liverpool bezocht. Dit deed hij
natuurlijk helemaal in de stijl die een steenrijke Russische staalmag-
naat gewend is. Nazdrowje!
Xi Climax, Vrumona's energie
drank, verovert de horeca.
Naast de gangbare verpakkin
gen kan de horecaondernemer
nu ook een eigen blikverpak
king ontwikkelen. Club Panama
in Amsterdam heeft al zo'n
eigen blik: de Panama Climax.
Het blik is gestyled met het
eigen herkenbare logo van de
club. Ook andere ondernemers
kunnen in samenwerking met
Vrumona een eigen blik
ontwerpen.
Vrouwen die van shop
pen houden kunnen zich
uitleven op de website
van Crystal Clear. Daar
vinden ze onder de actie
'Women in Control of
Shopping' een zoekspel-
letje. Door (virtueel) te
shoppen in de leukste winkels van Nederland,
kan je Crystal Clearflessen vinden. Wie twee flessen vindt,
krijgt een aantal Crystal Clear kortingscoupons (te gebruiken
in negen winkelsteden) en wie er vier vindt, maakt kans op
een dagje shoppen mét een personal shopper en geld om uit
te geven.
Kijkje nemen? www.crystalclear.nl
Heineken nl magazine [7