MICHEL NIJSSEN 0 Accountmanager: Michel Nijssen, unit Zijn toptent: Uitbaters: Belangrijke inbreng: ij Jansen in Groningen t-Willem en Sandra "Vanuit mijn netwerk leg ik contacten met leveranciers, na het succes van de eerste serie willen vele leveranciers graag meewerken. Overigens gaat de begeleiding veel verder dan normaal. Door alle hectiek word je echt het klankbord van de ondernemers. Laatst kwamen we laat terug van de presentatie van Trademarketing in Horeca City. Toen ben ik met Sandra meegegaan om de kinder en op te halen bij de crèche, zodat Bart meteen kon gaan schilderen." B "De kandidaten komen uit Groningen en hebben hier vroeger ook een studentenkroeg gehad. In Bij Jansen gaan ze biologische maal tijden serveren. Ze kopen in bij biolo gische boeren uit de omgeving en schenken Max Havelaarkoffie. In de binnentuin lopen zelfs een paar kippen en konijnen rond. Al het goede wat het Groningse boerenleven heeft te bieden wordt middenin de stad naar een horecaconcept vertaald. Naast het restaurant komt er ook een zeer fraai en bierig proeflokaal, met dank aan de inzet van de Brouwketel. Daar komen 9 kranen waarvan 6 met speciaalbieren, en de nieuwste POS-lijn van de Brouwketel." Het wordt een span nende multifunctionele tent waar gastvrijheid met hoofdletters wordt geschreven. De kandidaten zijn media geniek. Hij is een grote teddybeer, zij staat als boerendochter voor pure schoonheid. Iedereen is wildenthousiast." ÉpOO hecto liter (Brand, Amstel, Heineken Extra Cold en de speciaalbieren)

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2008 | | pagina 30