CLUB BEERTENDER-WINNAARS NAAR ITALIË Guy werkt als hypotheekadviseur in Dongen en Mark uit Eindhoven is teamleider bij de Heineken-brouwerij in 's Hertogenbosch. Beiden werden onlangs lid van Club BeerTender (ook medewerkers van Heineken mogen dus lid worden). Je wordt lid door simpelweg je adresgegevens en de code onder het sluitzegel van een Club BeerTender-fustje Heineken, Amstel of Brand op www.beertender.nl in te voeren, leder nieuw lid krijgt het speciale Club BeerTender-thuistapschort en profiteert van allerlei kortingen en privileges. Maandelijks mag één winnaar een jongensdroom als prijs ontvangen. Om bekend heid te geven aan de verhui zing van de tiende editie van het Heineken Jammin Festival van Imola naar Venetië, bedacht het team van Heineken Italië Giastar. Giastar is de weblog van een jongen die een wedden schap met zijn vrienden over de locatie van het festival heeft verloren. Als tegenpresta tie moet hij te voet van Imola naar Venetië reizen, waar het festival wordt gehouden. Op zijn blog doet hij verslag van zijn avonturen en plaatst hij foto's en video's. Steeds meer mensen sluiten zich voor een korte tijd bij zijn voettocht aan of nodigden hem thuis uit voor een biertje. In korte tijd werd Giastar een hype. De blog gaf niet alleen bekendheid aan de nieuwe locatie van het festival, maar zorgde ook voor een positieve merkassociatie bij de doelgroep. Voor de jury van de Heineken International WebAward reden om dit initiatief uit te roepen tot winnaar van 2007. "Deze Heineken-campagne illustreert dat het steeds belangrijker is cross mediaal te denken en onze doelgroep online op te zoeken en te betrekken bij onze initiatieven en producten," zegt Marco van Veen, manager Webcentre van Heineken International in Amsterdam. "Deze Italiaanse campagne is erin geslaagd met beperkte financiële middelen een zeer hoog rendement te halen." De WebAward is een award voor de beste wereldwijde online Heineken-case en een gezamenlijk initiatief van het Brand Communications Team en Heineken Webcentre in Amsterdam. http://blog.libero.it/Giastar/ Heineken nl magazine [9] Club BeerTender-leden Guy Balk en Mark Verschuren werden verrast door twee verleidelijke dames van Club BeerTender. De blondine en brunette die de prijs kwamen uitreiken, droegen spannende, Ferrari-rode minijurkjes. En dat was geen toeval, want de Brabanders hadden een meerdaags luxe-arrangement gewonnen in Maranello, de thuisstad van de vermaarde bolide. Guy en Mark mochten nu alvast in de sportwagen op de foto en krijgen straks een vipontvangst bij Galeria Ferrari. Ze logeren dan in het luxe Maranello Palace en dineren in de beste restaurants. Natuurlijk mogen ze hun favoriete bijrijder - echtgenote, vriend, zoon of collega - meenemen.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2007 | | pagina 9