Dam tot
Damloop
13
Wat kost
een biertje?
Climate
Survey
100 collega's renden mee
in de Dam tot Damloop,
voor het goede doel.
Een ooggetuigenverslag.
Collega's terug
van weg geweest
LEZERSOORDEEL
Ze werkten bij Heineken,
gingen naar een ander bedrijf
en kwamen toch weer terug:
Boemerang-collega's.
Wat vind jij van het werk
klimaat bij Heineken? Directeur
HR Hans de Ruiter daagt je uit
je stem te laten horen.
Antwoord op vragen over
de prijs van bier en de relatie
Heineken en de ondernemers
in de horeca.
Heineken NL magazine vraagt steeds Heineken-
medewerkers om hun oordeel te vellen over de
hoofdartikelen. Deze maand: Mariëtte Jansen (34)
commercieel assistent bij Heineken Helmond.
Heineken nl magazine [3]
NIEUWS
Racen in een Ferrari, wie won de Pepsi-prijs en
1000 x Extra Cold.
RECHT UIT HET HART
Wat vinden deze collega's van het werkklimaat bij Heineken?
KLANT
Hip en trendy, zomer en winter: altijd feest op het
WestergasTerras.
DIALOOG
Les in service voor jonge horecamedewerkers.
VRAGENVUUR
Wat doet een wijnkenner bij een bierbrouwer?
MOMENTOPNAME
Hoe Heineken overal sporen nalaat.
COLOFON HEINEKEN NL MAGAZINE IS EEN UITGAVE VAN HEINEKEN NEDERLAND
VOOR ALLE MEDEWERKERS VAN HEINEKEN NEDERLAND EN VERSCHIJNT TIEN KEER PER
JAAR HOOFDREDACTIE CEES BRINK COÖRDINATIE EN ADVIES GERTENAAR
COMMUNICATIE AAN DIT NUMMER WERKTEN MEE FLOORTJE TER HEURNE, ROSA
KOELEMIJER, RAQUEL MOURIK, MARIETTA NOLLEN, YOLANDE VERHEIJEN, ANNEMIE DE
VRIES. FOTOGRAFIE THOMAS SCHLIJPER, MARTIJN STEINER LOVISA, NINE, MARK VAN DER
ZOUW, MICHIEL VAN NIEUWKERK, WIM HOLLEMANS ART DIRECTION EN VORMGEVING
ATELIER VAN GOG, AMSTERDAM CONCEPT, EINDREDACTIE EN PRODUCTIE PROOF
COMMUNICATION, AMSTERDAM DRUK DRUKKERIJ GROEN B.V., LEIDEN REDACTIEADRES
REDACTIE HEINEKEN NL MAGAZINE, POSTBUS 530, 2380 BD ZOETERWOUDE, KAMER 2.486,
redactie@heineken.nl OPLAGE 5.500 EXEMPLAREN niets uit deze uitgave mag worden
overgenomen of vermenigvuldigd zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de
uitgever.