ZOMERS Wij genieten bij Heineken altijd extra van zomerse dagen. De maand april was daar al een mooi voor proefje van. De productielijnen draaien op volle toeren. De terrassen zitten vol. Mooi 'technisch weer' zoals de ingewijden dat noemen. In dit nummer laten wij zien hoe het onze collega's aan de Tapvat-lijn vergaat. Zij werken aan een succesproduct voor binnen- en buiten land. Goed koel houden in de bijpassende rugzak en het feest kan beginnen! Dan moeten ze bij CS&L - het vroegere DCS - wel zorgen dat al die vaatjes op de bestemde plek komen. Dat is niet zo moeilijk, want het zijn deze mensen die zeggen 'We make beer travel'. Je hoeft niet ver te reizen om te zien hoe onze merken de zomer invullen. Brand heeft een aantal prachtige sponsorprojecten die prima bij de zomer passen: bijvoorbeeld het terugkerende succes van De Parade, maar ook de ondersteuning van het Oerol Festival op Terschelling. Dat lees je een paar pagina's verder. En daar wordt ook de nieuwe Heineken-campagne tegen het licht gehouden. Heineken is dus helemaal klaar voor de zomer en hoe hoger de temperatuur, des te meer genieten we van ons biertje. We moeten er wel wat voor doen, maar het is de moeite waard. Wij wensen jou een mooie zomer en een fijne vakantie. Namens de redactie Cees Brink [2] Heineken nl magazine

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2007 | | pagina 2