Brand Pinkpop - in cijfers MAASTRICHT VIERT TIEN JAAR BRANDSLANG L ÈS - §|§|||ÉSj I 39 topacts waaronder Muse, Krezip, 68.000 bezoekers: uitverkocht 840 meter bar waarvan 1750 hectoliter bier verkocht 640.000 bekertjes en 45.000 blikjes Brand 50.000 gebruikte draagtrays 30 Pinkpop-passepartouts en kwlA 11 'kleine' Brand-barretjes en 100 Pinkpop-passepartouts verloot via een retailactie te* openlucht muziekfestival in Landgraaf op 26, 27 en 28 mei Limburgse bierbrouwer als hoofd sponsor: Brand! Ilse de Lange en Iggy Pop 1 exclusieve Brand-bar 8 BeerTenders verloot via www.brand.nl 1 supergeslaagd Pinksterweekend (meer weten over het hoe waarom van Brand's sponsoring van Pinkpop? Op pagina 16 lees je er alles over) De Maastrichtse Brandslang, een samenwerkingsverband tussen cafés met Brand op de tap, vierde medio mei z'n tienjarig bestaan. Daarmee is het de oudste Brandslang in Nederland en dat moest gevierd worden. Het feest duurde twee dagen en natuurlijk werden ook vertegenwoordigers van de Brandslangen in het land bij de feestvreugde betrok ken. 'Brandslangers' uit Amsterdam, 's-Hertogenbosch en Deventer kwamen naar het verre Zuiden voor een activiteiten programma op de Brand Bierbrouwerij in Wylre en in Maastricht. De festiviteiten werden afgesloten met een Brandslang Music-Night, die plaatsvond in de verschillende Brandslang-cafés. *r 5 !Af, B» V» 1 Jjc 9'-* ff v O Heineken nl mag azine [11]

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2007 | | pagina 11