iiiii Gouden Esprix voor het iagers- hoedie 1 ÉÉN BLAD IVOOR TTTPTPT TTWrC AJIaJQf JLa «ImL Jl\I Op donderdag 9 mei nam brandmanager Robert Bernink, namens zijn hele team, een Gouden Esprix in ontvangst voor de campagne: 'Op jacht naar de cup met 'Hollands Geheime Wapen'. De Esprix is één van de belangrijkste prijzen op het gebied van marketingcommunicatie. De ingezonden cases worden beoordeeld door een deskun dige jury, bestaande uit topmensen uit de bureau- en adverteerderwereld. 'Hollands Geheime Wapen' sprak aan omdat de campagne op de breedst mogelijke manier is doorvertaald naar allerlei media en verkoopkanalen. Robert Bernink is blij met de prijs: "Onze marketing- en verkoopdoelstellingen zijn gebaseerd op de eerdere Gouden Esprix case, de 'Luidsprekerhoed' uit 2004. Door op zeer ludieke wijze zoveel mogelijk verschillende media te gebruiken voor deze campagne 'Hollands Geheime Wapen', hebben we alle gestelde doelstellingen overtrof fen. We zijn dan ook bijzonder trots op deze campagne en natuurlijk op de Gouden Esprix!" De bladen van Brouwerij 's-Hertogenbosch en Brouwerij Zoeterwoude zijn vanaf juni samengevoegd tot één blad: Heineken Nederland Supply Nieuws. De reden ligt voor de hand: binnen HNS worden steeds meer dingen centraal opgepakt en uitgerold over alle vestigingen. Nu is er dus ook één blad voor alle medewerkers van HNS. HNS Nieuws is een blad voor (en door) alle medewerkers van HNS. Naast HNS-brede onderwerpen blijft er ook aandacht voor lokaal nieuws. Daarnaast krijgen Heineken-breed nieuws, commercieel nieuws en de bekende rubrieken een vaste plek. De uitstraling van het blad verandert nauwelijks. Wel wordt het blad voortaan iedere drie weken verstuurd. [10] Heineken nl magazine

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2007 | | pagina 10