0 De prijs van de klant 11 18 Mijn Tent is Top Goed idee! Idool 1 Jffisil H üf M V Waarom sponsort Heineken dit tv-programma? En: Alexander Koch over zijn belevenissen als jurylid. Vrumona-medewerkers vertellen hoe het komt dat zij die zo belang rijke Industributieprijs wonnen. Een idee om het werk efficiën ter te maken en het bedrijf geld te besparen? Dat verdient een beloning! [3] Hoe vertegenwooordiger René Beckers 'zijn' Amstel promoot en in het Noorden een waar idool werd. LEZERSOORDEEL Heineken nl magazine Heineken NL magazine vraagt steeds twee Heineken- medewerkers om hun oordeel te vellen over de hoofdartikelen. Deze maand: Gé van Hartevelt, 54 jaar, manager Centrale Technische en Facilitaire Ondersteuning in 's-Hertogenbosch en Gregor Westenburger, 52 jaar, medewerker Bewaking en Beveiliging in Zoeterwoude. COLOFON HEINEKEN NL MAGAZINE IS EEN UITGAVE VAN HEINEKEN NEDERLAND VOOR ALLE MEDEWERKERS VAN HEINEKEN NEDERLAND EN VERSCHIJNT TIEN KEER PER JAAR HOOFDREDACTIE CEES BRINK COÖRDINATIE EN ADVIES GERTENAAR TEKST ADVIES AAN DIT NUMMER WERKTEN MEE MARIETTA NOLLEN. AUDREY ZONNEVELD. ELLEN VAN DALEN. SASKIA SMITH, FLOORTJE TEN HEURNE, DIEUWERTJE VAN DE MOOSDIJK FOTOGRAFIE JAN DIRK VAN DE BURG, WIM HOLLEMANS, LIZZY KALISVAART, VINCENT VAN DEN HOOGEN, MICHIEL VAN NIEUWKERK ART DIRECTION EN VORMGEVING VAN GOG, AMSTERDAM CONCEPT, EINDREDACTIE EN PRODUCTIE PROOF COMMUNICATION, AMSTERDAM DRUK DRUKKERIJ GROEN B.V., LEIDEN REDACTIEADRES REDACTIE HEINEKEN NL MAGAZINE, POSTBUS 530, 2380 BD ZOETERWOUDE, KAMER 2.416, Heinekennlmagazine@heineken.nl OPLAGE 5.500 EXEMPLAREN NIETS UIT DEZE UITGAVE MAG WORDEN OVERGENOMEN OF VERMENIGVULDIGD ZONDER VOORAFGAANDE SCHRIFTELIJKE TOESTEMMING VAN DE UITGEVER. NIEUWS Met de allereerste PET Mono-flessen, de 'week van het oor' in Zoeterwoude en nu ook nieuwe trucks voor Amstel. RECHT UIT HET HART Goed idee, mensen zelf hun idee laten uitwerken en hen daar voor financieel belonen? DIALOOG De afdeling Energie automatiseert steeds verder. VRAGENVUUR Hoe zit het nu eigenlijk met de tantièmeregeling? MOMENTOPNAME Prijsuitreiking Goed Getapt Bier. KLANT Pim en Simone Ansink wensen hun klanten een Heimwee-gevoel.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2007 | | pagina 9