CREATIVITEIT Dit nummer van Heineken nl magazine staat bol van creatieve ideeën. Letterlijk, met een artikel over een andere aanpak dan de bestaande ideeënbus. Je hebt iets bedacht, brengt het zelf in praktijk en wordt daar voor beloond. Dat is een snelle manier om je creativi teit tot uitdrukking te brengen. Dat doet ook onze zingende Amstel-vertegenwoor- diger. Zingend in de supermarktje kratten bier aan de man brengen is wel héél creatief. Niet dat wij plotseling alle vertegenwoordigers zo bij de klant zien verschijnen. Dan kunnen we beter een Heineken-koor oprichten. Maar het is zeker welluidend en verfrissend. En wat te denken van 'Mijn Tent is Top'? Tot begin april kunnen we wekelijks bij RTL5 zien hoe vier kop pels hun langgekoesterde wens ten uitvoer brengen om een eigen horecaonderneming te beginnen. Dat vraagt durf, uithoudingsvermogen én creativiteit. Die mensen hebben het lef om voor het oog van de camera hun nek uit te steken. Ze moeten al hun crea tiviteit aanspreken om hun zaak goed te laten lopen. Het is ook de creativiteit van Heineken om hierbij als sponsor betrokken te zijn, met steeds nieuwe ideeën. Dat past helemaal bij het huidige Heineken Nederland, om op creatieve wijze in te spelen op de uitdagingen van de markt. Wij wensen jullie veel mooie ideeën. Laat ze maar zien... of horen! Namens de redactie, Cees Brink [2] Heineken nl magazine

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2007 | | pagina 4