Amstel-opleggers in nieuw jasje MBMI Heineken heeft in de 'Best in Metal Awards 2006' de eerste prijs gewonnen in de categorie 'Nieuwe Producten of Nieuwe Marktapplicaties'. Het goud was voor de 'slim line shaped can', een 'slank' aluminium 10 fl oz (ongeveer 30 cc) blikje in de vorm van een fustje. Het blik is bestemd voor de Puertoricaanse markt en is, in samenwerking met Group Commerce, ontworpen door SD&S in Zoeterwoude. ra «r GO VOOR BEST METAAL I K'-ë i I Y44 1lVra l'A l »M l WO i» F T. i> I-a ii* ra*«i ii« ra im^ra i «ra 11 ii« i «ii«radii iatra*i?i i» 1 L« ra ra «ra i ra i Ook iets opmerkelijks gelezen over een onderwerp dat raakvlakken heeft met (werken bij) Heineken? Laat collega's meegenieten en stuur je gekke, interessante of afwijkende knipsels naar Heineken NL magazine: Heinekennlmagazine@heineken.nl of naar Heineken NL magazine, kamer 2.4X6, postbus 530, 2380 BD Zoeterwoude. Zoals al was aangekondigd, kregen de Amstel-vrachtwagens in januari hun nieuwe opleggers met de nieuwe merkbedrukking. Het resultaat zie je hier. De laatste Amstel-vrachtwagens werden in week zes van reclame voorzien. Eerder werden de opleggers van de Brand- en Heineken-vrachtwagens al vernieuwd. Heineken nl magazine [9]

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2007 | | pagina 15