WERUSCHCA GEERTJE SVEN RICHARD "Door deze manier van sponsoren kunnen we dingen laten 'Mijn Tent is Top', tot 3 april elke dinsdag op RTL5 om 21.30 uur zien die je niet kwijt kunt in een filmpje van dertig seconden. (herhaling op woensdag op RTL7 om 20.30 uur). Daarin gaat het meer om het imago: Heineken is groots en Meer informatie: www.mijntentistop.nl. innovatief. In 'Mijn Tent is Top' kunnen we ook laten zien waarom we innovatief zijn. Waarom hebben we bijvoorbeeld verschillende tapsystemen? De sponsoring van een dergelijk programma is voor ons een nieuwe manier van adverteren en we zijn erg benieuwd of het aanslaat. Vooral bij de onderne mers. Het is mooi als zij door dit programma ontdekken dat Heineken een goede partner voor hen is." HET OORDEEL VAN GREGOR WESTENBURGER "Leuk om te lezen wat Heineken voor de ondernemer kan betekenen en hoe de doelstelling van Heineken wordt bereikt door op deze wijze te sponsoren." Brasserie in Amsterdam Een brasserie zoals je die in Parijs tegenkomt. Simpele gerechten, maar van uitstekende kwaliteit. "We waren klaar met kooktrends als fusion of andere hippe combinaties in de keuken. Wat wij misten was de no-nonsense en dat wilden we graag terugbrengen. Ik wil kunnen zien wat er op mijn bord ligt. Het moet open, puur en eerlijk zijn." («"Het gaat een nek-aan-nekrace worden. We zijn allemaal gepassioneerd, dus ik denk dat de verschillen straks heel klein zijn. Jammer is wel dat de gasten die nu komen eten, meer komen vanwege de tv dan voor het restaurant. Onze doelgroep zit denk ik niet te wachten op media-aandacht en zal dus wachten. Wij zullen ons hoe dan ook na alle uitzendingen nog moeten bewijzen, zelfs als we winnen." Hoge kwaliteit in 's-Hertogenbosch Was eerst: klein en intiem, maar toen een groot pand aan een lawaaiig marktplein werd gevonden, veranderde dat. Wons hoofddoel blijft: hoge kwaliteit bieden. We willen met het eten echt de puntjes op de i zetten." ^"Moeilijk in te schatten. We doen allemaal wat anders. Wij hebben het voordeel dat we de nodige praktijkervaring hebben. Maar de anderen hebben weer meer ondernemerservaring." Heineken nl magazine 7

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2007 | | pagina 13