FRIEDA FRANK MARC DAVE 'Voor ons is dit een heel nieuwe manier van adverteren' Sushi in Leeuwarden Een restaurant waar sushi en entertainment centraal staan. ™*Sushi kun je overal ter wereld eten, en dat wereldse willen we overbrengen. Wat we willen proberen is een verrassende en vernieuwende tent neer te zetten. Maar niet iets wat trendgevoelig is, het moet wel blijvend zijn. 'Mijn Tent is Top' loopt tot begin april, maar wij willen daarna wel verder." "We kennen de andere koppels, en weten wat zij doen, maar we maken ons geen zorgen. Ik denk datje naar jezelf moet kijken om sterk te zijn, niet naar de ander. In het begin was het even wennen, met al die camera's, maar nu zijn we daaraan gewend. Soms zijn de aparte interviews lastig omdat we daar tijd voor vrij moeten maken, maar eigenlijk is het een bijzaak. Onze tent, dat is onze hoofdzaak." De Pinchobar in Rotterdam Een tent openen waar mensen tapas kunnen eten. Pincho's zijn Baskische tapas met een prikkertje (pincho) erdoor. "Wij noemen onze 'tent' ook wel de Spaanse huiskamer. Want dat gevoel moeten mensen hier krijgen. Lekker ontspannen zitten en af en toe een hapje eten." w'Jazeker! Vooral in de grote steden zijn mensen bereid om nieuwe dingen uit te proberen." S "Wij kunnen ver komen. De hoofdprijs sluiten we niet uit. En dan gaan we verder, want we willen in elke grote stad een pinchobar beginnen. Ons avontuur gaat voorlopig nog wel even door." SPONSOR De sponsoring van een programma als 'Mijn Tent is Top' past bij Heineken. Maud Meijboom (28), mediamanager: "Bij Heineken hebben we een passie voor de horeca. De laatste jaren zijn er nogal wat negatieve geluiden te horen geweest over de horeca: te duur, slechte service. Een programma als 'Mijn Tent is Top' laat zien dat de horeca leuk is. En daar willen we ons graag aan verbinden. Het programma laat tegelijkertijd ook zien hoe moeilijk het is om een eigen zaak te runnen. En wat daarbij komt kijken. Veel ondernemers weten niet dat Heineken hulp kan bieden met het opstarten van een onder- neming. Op bierniveau - welke merken, welk tapsysteem - maar ook bij vragen als hoe deel ik de zaak in en welke assortimentskeuzes maak ik? Dit programma geeft de kijkers - en dus ook de horecaondernemers onder hen - een groter bewustzijn van wat Heineken is. En wat wij allemaal kunnen doen." [6] Heineken nl magazine

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2007 | | pagina 12