HET NIEUWE GEZICHT VAN AMSTEL DOE MEE! [8] Heineken nl magazine Job Bogaard (I) en Joost de Bree Ook iets opmerkelijks gelezen over een onderwerp dat raakvlakken heeft met (werken bij) Heineken? Laat collega's meegenieten en stuur je gekke, interessante of afwijkende knipsels naar Heineken NL magazine: Heinekennlmagazine@heineken.nl of naar Heineken NL magazine, kamer 2.416, postbus 530, 2380 BD Zoeterwoude. Zoeterwoude, 17 oktober De retourflessen Amstel Bier hebben een nieuw etiket, met de befaamde Amstel 'bull's eye' (bovenkant wit, onderkant rood) in de hoofdrol. Na een vooraankondiging op de achteretiketten, liepen in week 42 de eerste Amstel 30 en 50 cl retourflessen met het nieuwe etiket van colonne 1 in Zoeterwoude. De leden van de werkgroep die zich hebben beziggehouden met de introductie en de begeleiding van het nieuwe Amstel-design waren erbij. Die werkgroep bestond uit mensen van Marketing, Sales, Trademarketing en HNS. Een mooi moment, zeker voor Joost de Bree, die bij Amstel Marketing als brandmanager verantwoordelijk is voor het redesignproject, en voor Job Bogaard, die als projectleider vanuit Heineken Nederland Supply betrokken is. Met het nieuwe design kan het Amstel-merk weer jaren verder als een bier waar je als bierliefhebber trots op kunt zijn. Naast het opvallender beeld van de 'bull's eye', is het oude ovale etiket met de gele rand vervangen door een fris, rond merklogo met een goudkleurige omlijsting. De Amstel-flessen blijven overigens voorzien van de goud kleurige SuperPingels-kroonkurken. Na de retourflessen worden de komende maanden ook de meeste andere verpakkingen en merkmaterialen van Amstel aangepast.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2006 | | pagina 8