Heineken en James Bond 16 2q Corporate _J gaat eigen weg Terug naar het 'wij-gevoel' Daar komt de TPM- brigade Met de nieuwe management structuur krijgen de collega's van Corporate een andere werkgever. Is dat erg? De vier nieuwe directieleden in gesprek over de toekomst n Heineken Nederland. Twee ervaren TPM'ers gin gen rond door de kantoren en gaven hun '5S-oordeel'. LEZERSOORDEEL Van een Heineken-commercial met Bond-girl Eva Green, tot een compleet casino in de super markt: welkom in de wereld van Heineken en agent 007. NIEUWS Over de eerste Amstel-flesjes nieuwe stijl, de Alfred Heineken- prijzen, sprankelend Sourcy en meer. RECHT UIT HET HART Eén Heineken Nederland? KLANT Bier op de boten van Rederij Doeksen. COLOFON HEINEKEN NL MAGAZINE IS EEN UITGAVE VAN HEINEKEN NEDERLAND VOOR ALLE MEDEWERKERS VAN HEINEKEN NEDERLAND EN VERSCHIJNT TIEN KEER PER JAAR HOOFDREDACTIE CEES BRINK COÖRDINATIE EN ADVIES GERTENAAR TEKST ADVIES AAN DIT NUMMER WERKTEN MEE ELLEN VAN DALEN, FLOORTJE TER HEURNE, DIEUWERTJE VAN DE MOOSDIJK, MARIËTTA NOLLEN, ANNEMIE DE VRIES FOTOGRAFIE JAN-DIRK VAN DER BURG, HANS VAN DEN HEUVEL, WIM HOLLEMANS, MICHIEL VAN NIEUWKERK ART DIRECTION EN VORMGEVING MATTMO CONCEPT DESIGN, AMSTERDAM CONCEPT, EINDREDACTIE EN PRODUCTIE PROOF COMMUNICATION, AMSTERDAM DRUK DRUKKERIJ GROEN B.V., LEIDEN REDACTIEADRES REDACTIE HEINEKEN NL MAGAZINE, POSTBUS 530, 2380 BD ZOETERWOUDE, KAMER 2.416, Heinekennlmagazine@heineken.nl OPLAGE 5.500 EXEMPLAREN NIETS UIT DEZE UITGAVE MAG WORDEN OVERGENOMEN OF VERMENIGVULDIGD ZONDER VOORAFGAANDE SCHRIFTELIJKE TOESTEMMING VAN DE UITGEVER. Heineken nl magazine [3] Heineken NL magazine vraagt steeds twee Heineken- medewerkers om hun oordeel te vellen over de hoofdartikelen. Deze maand: Nick van Buuren, 31 jaar, accountmanager Leisure Events, Zoeterwoude en Kelly de Graaf, 24 jaar, management assistente Heineken Brouwerijen, Alkmaar. VRAGENVUUR En dan is er méér vraag naar bier; hoe vangen we dat op? MOMENTOPNAME Het zesmiljoenste BeerTender-fustje plechtig overhandigd. DIALOOG Snel en efficiënt samenwerken dankzij New Ways of Teamworking.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2006 | | pagina 3