HEINEKEN BOND IN NEDERLAND Casino royale r Ook in ons land wordt de Casino Royale-campagne groots aangepakt. Al weken draaien de medewerkers van een groot aantal afdelingen op volle toeren. Zij zorgen voor de vele promotieactiviteiten zoals advertenties, tv- en radio commercials en evenementen. Een kleine greep: i'Heineken [18] Heineken nl magazine HOOFDPRIJS: EVEN JAMES BOND ZIJN Luisteraars van Radio 538 konden in de week van 13 tot en met 17 november allerlei prijzen winnen. Zij maakten kans op onder andere een speciale limited edition James Bond- BeerTender en op bioscoopkaartjes. Een van de hoofdprijzen een exotische reis naar een James Bond-waardige bestem ming, met als motto 'een James Bond-leven, voor even'. CASINO ROYALE IN DE WINKEL Wekenlang bezochten de vertegenwoordigers van Heineken Nederland hun klanten met promotiemateriaal in de vorm van billboards, posters, plafondhangers, zuilen, glazen, etiketten, et cetera. Hun inspanningen werden beloond: het overgrote deel van de retailers en detailhandels doet mee aan de actie, waarbij de klanten na aankoop van twee Heineken Beer- Tender-fusten of Tapvaten een gratis bioscoopkaartje toe gestuurd kunnen krijgen. Er is ook een speciaal verrijdbare actiedisplay met Tapvat. SPECIAAL VOOR HEINEKEN-MEDEWERKERS Voor de eigen medewerkers had Heineken Nederland ook een verrassing in petto. Op 15 november - dus een dag voor de officiële première in Nederland - werd in de Amsterdamse bioscoop Tuschinski een preview georganiseerd. Omdat er niet voor alle medewerkers plaats was, kon men de kaartjes winnen via een quiz op intranet. TV-COMMERCIAL Ook op tv is de actie zichtbaar met een actiecommercial op Veronica rondom de uitzending van eerdere James Bond-films. WINNEN OP WWW.HEINEKEN.NL De labels op de 50 en 30 cl retourflesjes verwijzen naar het tapspel op www.beertender.nl. Op deze site kun je spelen voor kortingen tot 60 euro op de Beertender. Op www.heineken.nl kunnen de bezoekers blackjack spelen en bioscoopkaartjes winnen. Op beide websites bestaat bovendien de mogelijk heid om een exclusieve James Bond-BeerTender te winnen. Ook Radio 538 geeft James Bond-BeerTenders, kaartjes en een exclusieve James Bond-reis weg.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2006 | | pagina 30