Nieuwe campagne LEZERSOORDEEL Winnaars aan het woord Groeien én slanker worden Het gaat goed. We mogen trots zijn. Dat was de boodschap op de Road show van HNS. Maar er waren ook kanttekeningen. ...maar wel binnen Heineken. Het kan, zo blijkt uit de verhalen van deze drie collega's. Zij maakten een ommezwaai. Prijzen winnen is mooi. Maar wat leveren al die prijzen ons eigenlijk op? Een kritisch vraaggesprek met drie winnaars. Een heel andere baan... Een blindengeleidehond, vrachtwagens als billboards, een laboratorium met proefpersoon - Enjoy Heineken Responsibly roept op een uitdagende manier op tot verantwoord alcoholgebruik. Heineken NL magazine vraagt steeds twee Heineken-mede- werkers om hun oordeel te vellen over de hoofdartikelen. Deze maand: Ellen te Slaa-de Haan, 41 jaar, verkooptelefo niste Heineken Brouwerijen in Drachten en Tjeerd den Os, 29 jaar, teamleider DCS/MEV, brouwerij Zoeterwoude. m Heineken nl magazine [3] COLOFON HEINEKEN NL MAGAZINE IS EEN UITGAVE VAN HEINEKEN NEDERLAND VOOR ALLE MEDEWERKERS VAN HEINEKEN NEDERLAND EN VERSCHIJNT TIEN KEER PER JAAR HOOFDREDACTIE CEES BRINK COÖRDINATIE EN ADVIES GERTENAAR TEKST ADVIES AAN DIT NUMMER WERKTEN MEE ELLEN VAN DALEN, FLOORTJE TER HEURNE, LIMONA TEKST, RAQUEL MOURIK, MARIETTA NOLLEN, ANNEMIE DE VRIES FOTOGRAFIE JAN-DIRK VAN DER BURG, WIM HOLLEMANS, MICHIEL VAN NIEUWKERK ART DIRECTION EN VORMGEVING MATTMO CONCEPT DESIGN, AMSTERDAM CONCEPT, EINDREDACTIE EN PRODUCTIE PROOF COMMUNICATION, AMSTERDAM DRUK DRUKKERIJ GROEN B.V., LEIDEN REDACTIEADRES REDACTIE HEINEKEN NL MAGAZINE, POSTBUS 530, 2380 BD ZOETERWOUDE, KAMER 2.416, Heinekennlmagazine@heineken.nl OPLAGE 5.500 EXEMPLAREN NIETS UIT DEZE UITGAVE MAG WORDEN OVERGENOMEN OF VERMENIGVULDIGD ZONDER VOORAF GAANDE SCHRIFTELIJKE TOESTEMMING VAN DE UITGEVER. KLANT Zonnige tijden bij De Golfslag in Scheveningen. DIALOOG Wel of niet goed bezig met je gezondheid? Collega's in gesprek. VRAGENVUUR Erwin Rosens over de reorganisatie bij Brouwen. MOMENTOPNAME Extra Cold spektakel op het Leidseplein. RECHT UIT HET HART Wat vinden wij van de spot met die blindengeleidehond? NIEUWS Over onze merken op cruise, Heineken en de voetbalbond, de lancering van Extra Cold en meer. ÉÉN HEINEKEN NEDERLAND Kortere lijnen en minder vergadertijd, dat moeten onder meer de gevolgen zijn van de nieuwe structuur.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2006 | | pagina 3