BRRRTJE? THE RING GOES TO... HEINEKEN BLIJFT ORANJE Heineken Extra Cold geïntroduceerd Heinekeri extra cold HeineKen VOOR VERKOOPADRESSEN CHECK HEINEKEN.NL "Onder het genot van een lunch en een glas bubbels, hoorde ik in april dat ik de Pepsi Ring of Honor had gewonnen en dat ik die mocht gaan ophalen in New York!" Aan het woord is Karin Peeters, inmiddels manager van het Reclame Promotieteam van Vrumona, over de onderscheiding die ze kreeg voor haar inzet en behaalde salesresultaten voor Vrumona in Amsterdam. Pepsi reikt deze prijs per land uit, steeds aan de vertegenwoordiger met de beste resultaten. Karin ging, samen met haar zus, naar the Big Apple en is "ontzettend in de watten gelegd" door PepsiCo. Samen met winnaars uit allerlei andere landen, zoals Vietnam, India en Australië. Sommigen hadden een tolk bij zich of kwamen in traditionele kledij. Klap op de vuurpijl was de uitreiking van de befaamde ringen tijdens een groots eindgala. "Bedankt voor de geweldige reis!" aldus Karin. Heineken nl magazine [13] Heineken heeft op 3 augustus in Amsterdam op spectaculaire wijze Heineken Extra Cold gepresenteerd; extra koud tapbier van 0 graden Celsius! Getapt uit een bevroren tapzuil in een ijskoud Heineken Extra Cold 25 cl Galaxy-glas. Heineken Extra Cold kan een opkikker zijn op zomerse dagen, maar kan net zo goed gedronken worden op andere momenten als je zin hebt in een koud biertje. Onderzoek toont aan dat 42 procent van de consumenten graag een biertje drinkt dat kouder is dan het reguliere tapbier. Met Heineken Extra Cold vergroten we dus het aantal keuzemogelijkheden voor de consument. En natuurlijk biedt de bijzondere manier van presenteren, met de spectaculaire bevroren tapzuil, ook iets extra's aan de horecabezoeker. Voor het eind van dit jaar is de nieuwe tapbiervariant, altijd naast regulier tapbier, verkrijgbaar bij ruim 300 bars, cafés, clubs, hotels en discotheken. En dit is nog maar het begin, want met Extra Cold heeft Heineken grote plannen. De verwachting is dat binnen driejaar een belangrijk deel van de horeca over de 0 graden variant beschikt. De introductie wordt o.a. ondersteund via internet, abriposters en advertenties. Kijk op www.heineken.nl voor verkooppunten bij jou in de buurt. Heineken en de KNVB hebben onlangs het sponsorcontract voor Oranje verlengd. Tot en met het WK 2010 in Zuid-Afrika om precies te zijn. We sponsoren de voetbalbond al sinds 1994. Waarom? Omdat voetbal en Oranje naadloos aansluiten bij alles waar het Heineken- merk voor staat. Denk maar aan 'nationale trots' en 'bruisend leven'. Met ondersteunende marketingactiviteiten brengt Heineken Oranje dichter bij de consument. Zie het slimme jagershoedje van het afgelopen WK... Niet alleen Heineken is trots en blij, ook de voetbalbond is ingeno men met de verlenging. "We zijn heel tevreden dat een toonaange vend A-merk en een voorloper - vooral in nieuwe sponsortoepassin gen - zich voor langere tijd aan ons verbindt," zegt Henk Kesler, directeur betaald voetbal van de KNVB. Het contract biedt Heineken ook nieuwe mogelijkheden - naast 'vaste' onderdelen zoals wed strijdkaarten. Zo mag Heineken beeldmateriaal aanbieden in bars en cafés die zijn aangesloten op horecazender ON. Het gaat dan om wedstrijdbeelden die tot zeven dagen na de wedstrijd worden bewerkt en uitgezonden en om historisch beeldmateriaal van de afgelopen tien jaar.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2006 | | pagina 13