GOED VOOR DE DAG STAP IN DE TIJDMACHINE V BESTE BUITENDIENST Vrouwen hogerop bij Heineken? MêêêêM iplili HEINEKEN-MEDEWERKERS MET KORTING NAAR HET AVIODROME I I I I :y- AVIODROME Onlangs werd een onderzoek gehouden naar de doorstroommogelijkheden voor vrouwen bij Heineken in Nederland. Zowel mannen als vrouwen werd gevraagd wat ze vinden van de carrièremogelijkheden in het bedrijf. Een onderwerp dat sterk bleek te leven. In het volgende nummer van Heineken NL magazine de uitkomsten van het onderzoek en: wat gebeurt er nu verder om te zorgen dat ook vrouwen kunnen en willen doorstromen naar de top? 31? Heineken Nederland en Coca-Cola hebben de beste buitendienstmedewerkers. De food- branche riep beide ondernemingen uit tot de onderneming met de'Buitendienst van het jaar'. Dit gebeurde op basis van onderzoek onder supermarkten. Zo'n 84 fabrikanten werden langs de meetlat gelegd. Bij Heineken was onder andere het aanbieden van acties en nakomen van afspraken verbeterd ten opzichte van vorig jaar, oordeelde de jury. 'Zoekt u nog een zwart pak voor de feestdagen?' Met deze slogan zet Vrumona de Royal Club Specials de komende feestdagen extra in de spotlights. De pakken hebben voor de gelegenheid een metamorfose onder gaan: ze zijn gehuld in een strakke zwarte smoking. Zo zijn ze het ideale frisdrankje voor de feestdagen. Om dit bijzondere uiterlijk onder de aandacht te brengen, komt er een speciale printcam pagne, naast de bekende tv-commercials en optredens in Goede Tijden Slechte Tijden. De nieuwe smaken, waaronder mango/red pepperen cranberry/ basilicum, doen de rest. Overigens is de promotie van het drankje niet nodig om de verkoopdoelstellingen 2005 van Royal Club Specials te behalen; die werden medio november al bereikt. Maar een goed pak in huis is nooit weg. mzzmmrnxm:-. Een bijzonder uitje met de kinderen, of gewoon lekker met z'n tweeën: een dagje naar het Nationaal Luchtvaart Themapark Aviodrome op de luchthaven van Lelystad. Van alles is mogelijk: een rondvlucht in een historisch vliegtuig (wel van tevoren boeken), spectacu laire luchtvaartfilms bekijken, 'zelf vliegen' in een flightsimulator of teruggaan in de tijd met de magische tijdmachine... Voor kinderen is er een spannende speurtocht en tijdens schoolvakanties zijn er allerlei speciale activiteiten. En dan zijn er nog de Lockheed Constellation en de Boeing 747 Jumbojet die bezocht kunnen worden. Kortom: er is voor elk wat wils in het Aviodrome. GRATIS KOFFIE EN LIMONADE Tegen inlevering van de bon op deze pagina krijgen Heineken-medewerkers 1,50 per persoon korting op een toegangskaart en bovendien een gratis kop koffie (voor volwassenen) of een glas limonade (voor kinderen). BON Nationaal Luchtvaart-Themapark Luchthaven Lelystad Tegen inlevering van deze bon uit het Heineken NL magazine ontvangt u: 1,50 korting op de toegangsprijs van het Nationaal Luchtvaart Themapark Aviodrome op de luchthaven Lelystad (maximaal 4 personen) en 1 kopje koffie (volwassenen) of 1 glas limonade (kinderen) Deze actie is geldig van 18 december 2005 tot 31 maart 2006, niet in combinatie met andere kortingsacties. Zie voor meer voorwaarden www.aviodrome.nl. Aantal personen dat gebruikmaakt van de bon:(max. 4 personen) Heineken nl magazine [9]

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2005 | | pagina 9