'Ik voel me veel meer Heineken- ambassadeur dan ik voor mogelijk had ge houden toen ik in dienst kwam' 'Ik vind het leuk dat ik tegen mijn familie en vrienden kan zeggen dat ik de nieuwe glazen al heb' Bij een Bière a Table-diner in de Heineken Expierence wore alle gerechten bereid met verschillende soorten bier uit he Heineken-assortiment. Bij de diverse gangen wordt een go glas van verschillende bieren geserveerd, om te bewijzen c bier de smaak van de gerechten minstens zo goed tot hun kan laten komen als wijn. Een aanrader! Blijkbaar realiseert Heineken zich dat het belangrijk is om alle medewerkers mee te krijgen." Arco: "Ik vind het inderdaad leuk dat ik als Heineken-mede- werker tegen mijn familie en vrienden kan zeggen dat ik de nieuwe glazen al heb. Het zou toch vreemd zijn als ik moest zeggen dat ik ze nog niet had? Acties zoals met de glazen, het proeven van de nieuwste dranken van Vrumona en de personeelskorting op BeerTender houden je betrokkenheid op peil. En het helpt je om je rol als Heineken-ambassadeur naar familie en vrienden goed in te vullen." HET OORDEEL VAN BREGJE VAN BEEK "Leuk om te lezen, dit gesprek, ook omdat naar mijn idee deze vragen op dit moment erg leven bij de medewerkers en omdat de antwoorden die hier gegeven worden, erg herkenbaar zijn." Heineken nl magazine [7 TENSLOTTE BUIGEN WE ONS OVER HET TAPPAKKET DAT KLANTEN CADEAU KRIJGEN BIJ EEN BEERTENDER. WERKT DAT, ZO'N CADEAU? Arco: "Ja, dat denk ik wel. Het is een mooie set. Een prima manier om BeerTender lekker levendig te houden." Katja: "Dit gaat beslist werken. Als klanten de keuze hebben tussen twee thuistapsystemen waarvan je bij één zo'n mooi pakket krijgt, dan kiezen ze voor BeerTender en niet voor de concurrent. Dat weet ik zeker." Fabiënne: "Is de set ook los te koop? Ik kan me voorstellen dat de BeerTender-bezitters van het eerste uur 'm ook graag willen hebben, zodat ze thuis die echte kroegsfeer kunnen creëren." Arco: "Vergeet niet dat heel veel liefhebbers ook dolgraag de nieuwe glazen willen hebben. Die zijn nog nergens te koop, dus reken maar dat ze het Tappakket interessant vinden!" Het eten is op en de collega's van de Experience, die ons zo perfect verzorgen, moeten ook nog naar huis vanavond. We zijn het erover eens dat het een bijzonder gesprek was. Het was leuk om eens met elkaar over deze onderwerpen van gedachten te wisselen. Misschien voor herhaling vatbaar?

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2005 | | pagina 7