BBI BB BH BB ^B ^B BB bbi ^B ^B BB BBI ^B ^B ^B ^B ^B ^B ^B ^B ^B ^B ^B ^B ^B ^B ^B ^B ^B ^B ^B bbi ^B ^B ^B ^B ^B ^B ^B ^B ^B ^B ^B ^B ^B BB ^B ^B ^B ^B ^B ^B bbi ^B BB BB BBI ^B ^B ^B ^B ^B BBB BB BB BB ^B ^B ^B ^B B ^B jjjj^BIBHI r- VERNIEUWD COMMUNICATIEBELEID 18. De laatste tijd zijn veel media binnen Heineken vernieuwd. Het uiterlijk van verschillende bladen zoals Heineken NL magazine, Brouwerij Zoeterwoude nieuws, Brouwerij 's-Hertogenbosch nieuws en Vrumona nieuws is veranderd en eenduidiger geworden. Maar ook de onderwerpkeuze en manier van schrijven zijn anders. We willen met deze vernieuwing beter aansluiten bij de ontwikkelingen binnen Heineken. Bij onderstaande stellingen kun je aankruisen in hoeverre je het hiermee [on] eens bent. Stelling Helemaal oneens Oneens Neutraal Eens Helemaal eens I De Heineken-media staan open voor andere meningen 1 mk vind Heineken in de communicatie naar de medewerkers open 1 ei; Niet iedereen mag zijn mening geven in de Heineken-media Ei Heineken NL magazine versterkt de band tussen Heineken-medewerkers in Nederland PiMDe informatie die we in de bladen krijgen gaat vaak over onbelangrijke zaken IS/C vind Heineken in de communicatie naar de medewerkers eerlijk Heineken NL magazine is als het ware een geloofwaardige collega In het magazine lees je vooral niet-actueie informatie De belangrijkste informatie over veranderingen binnen Heineken krijg ik van collega's Heineken NL magazine roert nieuwe onderwerpen aan Het Heineken NL magazine straalt trots uit In gesprekken met collega's hoor je vaak meer over Heineken dan via de Heineken-media ijïl/n de Heineken-media lees ik meer dan ik hoor van mijn leidinggevende Door Heineken NL magazine kan ik me beter een mening vormen over ontwikkelingen binnen Heineken Door diverse Heineken-media voel ik me meer betrokken bij Heineken Heineken NL magazine helpt mij de ontwikkelingen binnen Heineken te begrijpen Heineken-media dragen bij aan samenwerking tussen verschillende afdelingen en OpCo's

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2005 | | pagina 23